Daar zijn de meningen over verdeeld!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
kan iemand mij serieus (kort) vertellen hoe je een vrouw moet neuken?
Hardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
kan iemand mij serieus (kort) vertellen hoe je een vrouw moet neuken?
Echt wel, in een keer tot de wortel erinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef thabit het volgende:
Eerst nat en wijd maken, anders kom je niet zo diep.
Wij doen het wel voor jouquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
bedankt voor die site, helpt al veel
het lijkt me ook heel vies, dat sexen
Ligt eraan, rimmen met Tubgirl zou ik je idd niet aanraden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
Homo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
Dat jij je nou als bitch laat gebruiken en aan die flamoes gaat likken, betekent niet dat TS het moet doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:29 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik zou er niet aan beginnen, klamme doppen stinken![]()
dat lijkt me nog viezer want dat doe je anaal. Zeggen ze! Maar past dat wel? Doe je dat met condoom? Anders wordt hij bruin (en vies).quote:
Ben jij zo'n neger die z'n lippen altijd aflikt als hij een lekker wijf ziet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
PIk erin en pompen maar!
Als je een hele kleine lul hebt kan dat misschien wel. Cool dat je dat toegeeft!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Echt wel, in een keer tot de wortel erin
Nee?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n neger die z'n lippen altijd aflikt als hij een lekker wijf ziet?![]()
Rekt t niet dan scheurt t wel. Ik zie t probleem niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je een hele kleine lul hebt kan dat misschien wel. Cool dat je dat toegeeft!
Laat maar even weten waar we moeten zijn.. we doen het wel voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |