wie heeft het over opeten? Zo kunnen ze die dingen niet meer weigeren.......................quote:
Naar mijn weten, zijn snoepjes om lekker op te peuzelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef L-IS het volgende:
[..]
wie heeft het over opeten? Zo kunnen die dingen niet meer weigeren.......................
of ze brengen het weer lullig terug waarna jij op jouw beurt de snoepjes weigerd.
Problem solved![]()
Jezus, weigeren ze een keer beleefd, weer niet goed!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat er gelatine in zit dat misschien wel weer afkomstig is van varkensbotten.
En varkens mag je niet eten he?
Maar wel gewoon bier zuipen, en meisjes penetreren met wie je niet getrouwd bent.
Hypocrisie..
gewoon de keel induwen, simpelquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wel gewoon bier zuipen, en meisjes penetreren met wie je niet getrouwd bent.
Hypocrisie..
quote:
Als ik het niet wil, dan moet je ook niet gaan zeiken Jan Pieter!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hypocrisie..
'k Heb nergens gezegd dat ik dan ga zitten zeiken tegen die collega dat ie hypocriet bezig is en per se wél die snoepjes moet gaan eten. Hij moet op dit punt echter geen begrip of respect van mij gaan verwachten, want dat heb ik er totaal niet voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:41 schreef xman het volgende:
Als ik het niet wil, dan moet je ook niet gaan zeiken Jan Pieter!![]()
En ik ook.quote:Maak het nog altijd zelf uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |