Je had beter in je engelse les kunnen zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:33 schreef Athalon het volgende:
Ik was 18 en zat het life voor de tv te kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had beter in je engelse les kunnen zitten![]()
welke waren dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, jaaa de maanlanding, had ook die set munten die je bij shell kon sparen.
heb ze al jaren niet gezien, waren munten in de grote van een dollarmunt, en voor elke apollo ééntje, gingen in een blister om ze te verzamelen.quote:
oh leuk, misschien iemand op fok die nog zo'n setje heeft en een foto kan maken?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb ze al jaren niet gezien, waren munten in de grote van een dollarmunt, en voor elke apollo ééntje, gingen in een blister om ze te verzamelen.
Hmmmquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh leuk, misschien iemand op fok die nog zo'n setje heeft en een foto kan maken?
Ik heb ook nog zoiets, kreeg je bij het tanken bij de Essoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hmmm
Ik heb ze heel anders in herinnering, misschien is dit een andere serie
[afbeelding]
Ja, zie je wel, ik zat al te twijfelen of die ook over de maanlanding gingen, ik wist het niet zeker meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, jaaa de maanlanding, had ook die set munten die je bij shell kon sparen.
Ik dacht eigenlijk dat ze zilverkleurig warenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Ik heb ze heel anders in herinnering, misschien is dit een andere serie
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |