Dien maar een slotje in ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom 2 schaamhaartopics![]()
Mag ik een verzoek op een slotje indienen?![]()
dit is toch een hele andere vraag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom 2 schaamhaartopics![]()
Mag ik een verzoek op een slotje indienen?![]()
Aardig, abi!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dit is toch een hele andere vraag?
Ik wilde veldmuis z'n topic niet verpesten.
klopt, je leert het al een beetje gardasjquote:
Scheren ze ook?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef LSS het volgende:
Ik heb net in de sportschool weer een akelige hoeveelheid grauwe wortels mogen aanschouwen. Die ouwe kerels zijn echt exhibitionistisch. Alle jonge gasten doen allemaal netjes een handdoekje na het douchen en in de sauna om maar alle ouwe zakken lopen rond als een stelletje nudisten.
Het antwoord is dus: JA
Ja dat word ook grijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vroeg me dat af.
Moet je dan ook zegmaar piemelbrie verwijderen bij opa's?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ja dat word ook grijs
Kan het weten heb in de bejaardezorg gezeten
Die het zelf niet kunnen ...Ja die laten het doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet je dan ook zegmaar piemelbrie verwijderen bij opa's?.
Seni seviyorumquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
klopt, je leert het al een beetje gardasj
Daar is bij die ouwe bokken niets van te merken, dan hebben ze een kale pan maar over de rest van hun lijf hebben ze enorme bossen witgrijzige haren. En nu kap ik met dit gore topic want het bederft mijn eetlust.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
Het antwoord is dat het haar daar uitvalt ja.
En er dus niks zit.
Gatverdamme.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:41 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Die het zelf niet kunnen ...Ja die laten het doen
Welneequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bereid je maar voor. Ooit zullen ze het ook bij jou doen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:41 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Die het zelf niet kunnen ...Ja die laten het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |