Dat schoot ook gelijk in mijn gedachte toen ik dit topic zag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:37 schreef laffer het volgende:
massale sneeuwbalgevechten in de winter, en daarbij enorme sneeuwballen maken en die de weg oprollen zodat het verkeer er niet meer door kon![]()
Ja, ik ook. Alleen met m'n vader dan, want moe ging gewoon door met maffen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Midden in de nacht samen met mijn ouders naar bokswedstrijden van Mohammed Ali kijken op een klein zwartwit-tv'tje
Mooier waren de gevechten tegen andere straten om hun bomen te jatten. Dat ging er echt hard aan toequote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:37 schreef laffer het volgende:
na oud op nieuw, alle kersbomen verzamelen en die op een pleintje in de fik steken![]()
Dat moet een onvergetelijke herinnering geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef sararaats het volgende:
bijna dood
duhquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat moet een onvergetelijke herinnering geweest zijn.
Foeiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
Die van mij, ook al ben ik nog geen 40, voetballen op het pleintje.
Mijn eerste zoen (op de wang) toen ik 7 jaar was, op de rand van de zandbak.
Verder playmobil!
Wat vet! Jaloers..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Midden in de nacht samen met mijn ouders naar bokswedstrijden van Mohammed Ali kijken op een klein zwartwit-tv'tje
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
FoeiWat doe jij hier?? 7 al? Tsss was jij er vroeg bij joh
![]()
tuurlijk mag je hier postenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier ook mocht posten, heb ik wel gelezen. Maarre, wat dat zoenen betreft was ik wel vroeg
![]()
Ik ken haar een klein beetjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:40 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk mag je hier posten![]()
maar lees degene die je quote nog ff, het was niet negatief bedoeld![]()
You wishquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zou je wel willen he? Met zo'n broekie als ik![]()
Ow ja, toen ik 22 was, heb ik het genoegen mogen smaken om een keer met een vrouw van 44 een goed "gesprek" te hebben. Is ook ontopicquote:
Oh ja das waar, we hadden het over jeugdherinneringen, jij was 22 en zij was 44???quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja! Maar nu stop ik hiermee, wordt teveel SC![]()
Klopt, oudere vrouwen zijn sindsdien een open boek voor mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja das waar, we hadden het over jeugdherinneringen, jij was 22 en zij was 44???
Lees me eens dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klopt, oudere vrouwen zijn sindsdien een open boek voor me![]()
Dat wil ik ook welquote:
Princequote:
heyquote:
Als je een keer een bootleg moet hebben email me maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Prince![]()
Ben ik ook heen geweest en ik heb zo'n beetje alles van hem ergens op elpees![]()
Jij hebt je in ieder geval al in het leven gevestigt toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef tanna het volgende:
De topicstarter had het in zijn post over rustiger aan doen........Ik ben nog maar 42, dus ik moet nog ff doorwerken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |