Hoe kan ik dan bewijzen dat ik em daar gekregen heb?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:35 schreef KeessieK het volgende:
heeft ze natuurlijk express gedaan.. terug gaan, en ruilen die euro..
scherp!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef R-Mon het volgende:
10 frank is toch 3 gulden is toch meer dan een euro?
30 guldencent toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef R-Mon het volgende:
10 frank is toch 3 gulden is toch meer dan een euro?
overlaatst?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef ne0n het volgende:
had ik overlaatst ook
je kan fluiten naar je euro.. ze geloven je natuurlijk nooit..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan bewijzen dat ik em daar gekregen heb?
Ik heb hier nog wel meer van die muntjes liggen van vroeger toen ze nog geldig waren.
die gaat daar niet in trappen denk ik zo, die automaten zijn vrij precies in het herkennen van muntjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
Flikker hem in een automaat
wát is een 5 euro muntstuk?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef Spookje81 het volgende:
Krijg dat ook regelmatig in de supermarkt aan de kassa en ook stuivers, je weet wel 5 guldencent, als een 5 euro munt stuk. Sorry maar ik let op en accepteer ze niet.
De Europamunt, speciale beperkte uitgavequote:
dus dan is het eigenlijk een 2 euro muntstuk. op de grootte na dan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef flipsen het volgende:
De Argentijnse peso lijkt precies op de 1 euromunt. Het verschil? De 2 kleuren zijn omgedraaid. Maar dat valt bijna niemand op... Dus, ik neem een zooitje pesos mee als ik terug naar NL ga (0,30 cent ofzo)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
da's een stadionmuntje ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |