waar was dat??quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
Ik maak me tevens zorgen hoe ze het kasverschil van bijna 60 euro aan haar baas gaat uitleggen..
Bij de goede, in dit gevalquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef Steve-O het volgende:
Je doet je boodschappen bij de verkeerde supermarkt
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef DemonRage het volgende:
Waar maak je je druk om... nu heb je een keer iets gratis.
een hele goede supermarkt als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef Steve-O het volgende:
Je doet je boodschappen bij de verkeerde supermarkt
Tasje kost 35 cent, Houdoe!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef tonks het volgende:
Bonuskaart of airmiles..... kut liedje zit meteen in mijn hoofd
Anders denk je er nog eens over naquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef mazaru het volgende:
Als je de boodschappen heb betaald, en 20 euro extra hebt gepind om cash te krijgen.
En ze geeft je 28,70, dan heb je toch 8,70 winst, en geen 60 euro?
nope, maar kassameisje heeft twee keer 28.70 aangeslagen das bijna 60 euro. Tenminste, ik denk dat dat bedoelt wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef mazaru het volgende:
Als je de boodschappen heb betaald, en 20 euro extra hebt gepind om cash te krijgen.
Lijkt me gewoon een kwestie van een foutbon vragen, en ze heeft er iemand bij geroepen, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope, maar kassameisje heeft twee keer 28.70 aangeslagen das bijna 60 euro. Tenminste, ik denk dat dat bedoelt wordt.
wie had het over 60 euro winst.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef mazaru het volgende:
Dat zeg ik toch, ik heb een gratis tas boodschappen. Die 60 euro is (volgens mij) nu een kastekort daar, omdat ze 1x heeft ingevoerd dat ze 28,90 contant als betaling ontving terwijl ik nog niets had gedaan, en de tweede keer voerde ze weer 28,90 in en gaf dat bedrag vervolgens in zijn geheel aan mij. Met andere woorden, er is 28,90 van mijn girorekening in mijn knip beland. Oh wacht, dan telt dat niet mee, maar goed dan is daar nog altijd een tekort van 28,90..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef mazaru het volgende:
Niet alles gelezenquote:
Dit heb ik een keer gedaan maar dan met 50 Euro werd dus 100euro verschilquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef ILCILA het volgende:
Kassamiep slaat 27,80 aan contant, maar ontvangt dit niet.
Kassamiep slaat opnieuw 27,80 aan maar ontvangt dit niet maar geeft dit aan klant
Kassamiep heeft kasverschil van 55,60
Dus dan hoef je toch juist niet te klagen over die kassameisjes?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ik heb een gratis tas boodschappen. Die 60 euro is (volgens mij) nu een kastekort daar, omdat ze 1x heeft ingevoerd dat ze 28,90 contant als betaling ontving terwijl ik nog niets had gedaan, en de tweede keer voerde ze weer 28,90 in en gaf dat bedrag vervolgens in zijn geheel aan mij. Met andere woorden, er is 28,90 van mijn girorekening in mijn knip beland. Oh wacht, dan telt dat niet mee, maar goed dan is daar nog altijd een tekort van 28,90..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef ILCILA het volgende:
Kassamiep slaat 27,80 aan contant, maar ontvangt dit niet.
kloptquote:Ze had in plaats van 'pinnen' 'contant' ingevoerd. Ze riep een andere caissiere erbij en die vertelde haar dat ze het bedrag nog een keer moest aanslaan.
quote:Kassamiep slaat opnieuw 27,80 aan maar ontvangt dit niet maar geeft dit aan klant
quote:ik pinde en de lade sprong open, waarna ze me 28,70 euro gaf. Cash.
Ik kom nog steeds op 8,70quote:Kassamiep heeft kasverschil van 55,60
Lijkt het vaak wel op helaas. Gelukkig zijn er ook genoeg eerlijke mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Luukzor het volgende:
Zeg je dat niet ff![]()
Eerlijkheid is ver te zoeken tegenwoordig![]()
huhh, TS is een vrouwquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef juiced het volgende:
Sjogneogjneogjengoejgneogjnegoejgnoegjneogjene!!! Mên, weer zo'n jankmuil die het niet snapt. Ze was compleet in de zevende hemel natuurlijk door je goddelijke aanwezigheid! Je had 'r op de lopende band kunnen...HÈ! En nadien had je dan die weedikveelhoeveel euro van d'r gekregen voor je diensten en had je geen schuldgevoel gehad.
Ik was dan ook net aan geslaagd voor mijn mod-examen. Op eerlijkheid scoorde ik een 6-quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:46 schreef Ludacris het volgende:
En dat is moderator.
Ik zeg altijd heel lief 'hoi!'of 'hallo!' of 'Goedemorgen/ochtend/middag' en ik tel ook terug als ik wisselgeld geefquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
De kassajuffrouwen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Werd je vroeger keurig netjes gegroet en werd je wisselgeld al terugtellende teruggegeven, nu weten ze echt niet meer wat ze aan het doen zijn.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heel lief 'hoi!'of 'hallo!' of 'Goedemorgen/ochtend/middag' en ik tel ook terug als ik wisselgeld geef![]()
puh. niet zo generaliseren.![]()
succes, moet je wel ff de provincie inquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik aan jouw kassa
![]()
fotos!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heel lief 'hoi!'of 'hallo!' of 'Goedemorgen/ochtend/middag' en ik tel ook terug als ik wisselgeld geef![]()
puh. niet zo generaliseren.![]()
om te kijken of je er ook normaal (of beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarom wil iedereen toch spontaan foto's als je hier eens iets normaals post![]()
C1000 Celebesstraat Amsterdamquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef anti-virus het volgende:
Welke supermarkt Aventura?
Ga ik daar ook maar eens booschappen doen![]()
Hmm, dat is wel 15 min. fietsen, Is dat t waard voor gratis boodschappen/8.70/28.70 hoeveel winst je er ook op maakt?quote:
oja. Op z'n minst normaal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
om te kijken of je er ook normaal (of beter) uit ziet, duh-uh
zal ik doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
oja. Op z'n minst normaal.
moet je binnenkort nog maar een keer in m'n fotoboek loeren, ofzo.
Als je zo graag in kassameisje in burger wil zien![]()
Maar dan meldt je het niet he eikelbijterquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef longinus het volgende:
Ik kocht iets van 19 euro, ik betaal met 20 en ik krijg er 11 terug
Geen kassamiep maar een student.
Wat een sukkels heb je tegenwoordig
Mede-Indische-Buurter. Dat is mijn C1000quote:
Die Turkse winkel naast de C1000 roeleert. Altijd het beste fruit en groente. Superwinkel!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:20 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Mede-Indische-Buurter. Dat is mijn C1000
Hoewel ik de voorkeur geef aan de Albert Heijn in de Eerste van Swinde. Of de Dappermarkt. Of een Turks winkeltje. Of bakkerij Kardas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |