abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173843
Mijn vriendin Madeleine laat volgende week een tatoeage zetten op een gevoelige plaats. Ze wil graag weten of ze dan een pijnstiller kan nemen en zo ja, welke? (aangezien asperine het bloed verdunt vroeg ze zich af of dat wel kon)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 mei 2000 @ 20:35:00 #2
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_173844
quote:
op 05-07-2000 om 08:31 PM schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriendin Madeleine laat volgende week een tatoeage zetten op een gevoelige plaats. Ze wil graag weten of ze dan een pijnstiller kan nemen en zo ja, welke? (aangezien asperine het bloed verdunt vroeg ze zich af of dat wel kon)

Je moet van te voren geen pijnstiller nemen of een borrel het verdunt je bloed, en het versneld het bloeden, je kan beter erna iets innemen, heb zelf ook een tatoo op mijn schouder laten zetten was niet pijnlijk hoor! Een vriendin liet er ook een zetten en zij bloedde wel had de avond ervoor paracetamol op . Succes.

To Know Me Is To Love Me
  zondag 7 mei 2000 @ 22:04:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_173845
Ik heb verleden jaar een tattoo in mijn lies laten zetten.
Aangezien ik een grote angst voor naalden heb, was ik ook bang dat het vreselijk pijn zou gaan doen. Maar dit is mij 100% meegevallen. Het gevoel kwam bij mij over alsof je met een nagel over je huid heen krast.
never play games........
  FOK!fossiel zondag 7 mei 2000 @ 22:26:00 #4
1455 Keroppi
kool kikker
pi_173846
Wie mooi wil zijn...

Nee geintje. Misschien kan ze van die zalf gebruiken die de huid ongevoelig maakt. Die zalf wordt meestal gebruikt bij kinderen in het ziekenhuis zodat ze de injectie niet voelen.

Chick on a mission
pi_173847
quote:
op 05-07-2000 om 10:26 PM schreef Keroppi het volgende:
Wie mooi wil zijn...

Nee geintje. Misschien kan ze van die zalf gebruiken die de huid ongevoelig maakt. Die zalf wordt meestal gebruikt bij kinderen in het ziekenhuis zodat ze de injectie niet voelen.

Kan je dat dan bij een drogist krijgen?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2000 @ 09:24:00 #6
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_173848
Vraag het gewoon aan diegene die de tattoo gaat zetten, die weet het vast het beste!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 8 mei 2000 @ 15:31:00 #7
3727 Suicyco
Bad Motherfucker
pi_173849
Sjezus hey, als je een tattoo wilt laten zetten gebruik je toch geen pijnstillers.....
Luister ik heb ook een tattoo en ok je voelt het wel maar PIJNSTILLERS????
Als je bij een tattoo nix wilt voelen moet je een plakplaatje nemen.
LOLROTFL
I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Qui custodiet ipsos custodies?
pi_173850
Okee, ik moet ff kwijt dat ik het wel met Suicyco eens ben... Tattoos zijn echte mode objecten geworden. Iedereen wil d'r een, omdat ie zo gaaf staat als je bij het zwembad ligt. Alle supermodels lopen met zo'n klein chinees karaktertje op hun reet of tiet rond, en 99% weet niet eens wat ze op hun lichaam gekalkt hebben.
Net zoals de standaard macho met z'n tribal band of dier. Denk maar niet dat die gasten weten waar het voor staat ("Maar hij had zo'n grote koele tanden...!").
Dus voordat je een tattoo neemt, denk eerst eens na, en accepteer op z'n minst de moeite (en eventuele pijn) die je ervoor moet doen.
Moge ik ruig zijn!
  woensdag 10 mei 2000 @ 04:02:00 #9
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_173851
geen pijnstillers, geen drank(dat al helemaal niet) of wat dan ook gebruiken. Gewoon tanden op elkaar (als, indien, mits wanneer en in het geval dat het pijn doet) en zorgen dat je tong er niet net tussen zit

zoals keroppi zei: wie schoon wil zijn...

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_173852
pijnstillers is absoluut niet nodig
Het zetten voelt namelijk aan als krabben. het geluid van de tattoomachine is veel irritanter
  maandag 15 mei 2000 @ 14:09:00 #11
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_173853
Uit de reacties van mensen die een tatoo hebben blijkt dat ik niet bang hoef te zijn voor de eventuele pijn. Da is al een hele geruststelling.

En dan om ff terug te komen op tatoo is mode geworden.
Da zal best wel. Het is denk ik ook een vorm van aandacht. mensen die hun haar rood, blauw, of groen hebben willen dat hun haar gezien wordt en weten dat dat reacties op roept. ( en ik kan het weten )

Ik wil geen mode tatoo, iets wat zelf ontworpen is, en als vrienden van mij het zien moeten ze zeggen: ja dat ben jij.
Maar ik weet het niet wat het zou moeten zijn.
Dus wacht is er mee tot ik het wel weet, want van overhaastte beslissingen komt spijt, denk ik.

Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
  maandag 15 mei 2000 @ 18:10:00 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_173854
NO PAIN NO GAIN

A: het doet helemaal niet zoveel pijn.

B:je lichaam maakt endorfine aan, dat is een natuurlijke pijnstiller waardoor je er wel even tegenaan kan hoor

C: Je moet ernaar toe gaan met een goed gevoel, je gaat je lichaam mooier maken! Dat is goede 'pijn'

D: vrouwen hebben een hogere pijngrens dan mannen (da's geen bullshit)

Ze moet nix nemen, gewoon heen gaan, echt het valt hartstikke mee...mag ik vragen waar die zogenaamde pijnlijke plaats dan is? Ik moet binnenkort de binnenkant van mijn arm, drie uur met mijn arm omhoog en trillende naalden en inkt....de tattoeerder heeft gezegd dat dat best wel gevoelig is, maar we zien wel.

O,ja...als ze denkt "nu ga ik van mijn stokje" dan moet ze dat direkt zeggen, dan houdt ie gewoon even op en kan ze even een glaasje water drinken en tot rust komen Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, het valt reuze mee.

Succes, altijd spannend en leuk zoiets!!

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 9 juni 2000 @ 16:28:00 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_173855
quote:
op 05-15-2000 om 06:10 PM schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet binnenkort de onderarm.

Puckz is tattoo verslaafd?

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 09 Juni 2000).]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_173856
Ik heb nu 2 tattoo's en elke keer wat het vervelendste was waren de lijnen zetten.. Het lichaam maakt inderdaad endorfine aan maar daar moet een reden voor zijn... 3x raden wat die reden is. Tattoo shops hebben soms ook wel een spray wat ze op je huid sprayen waardoor het enigzins verdoofd word (heb ik gezien bij anderen, ik ben er zo 1 van "Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden)

Dus als de lijnen gezet zijn voel je het inkleuren niet meer

Greetinx

BT

zondag 11 juni 2000 @ 01:39:00 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_173857
Ik denk dat de spray lidocaine is. En het zalfje wordt in het ziekenhuis EMLA creme genoemd. Bestaat volgens mij ook uit lidocaine. Alleen lijkt het me niet zo slim om dat te gebruiken omdat je huid er zo zoppig (kan het woord even niet vinden) van wordt. En dat lijkt me niet ten goede komen van de tattoo.

(Lois: dank je)

Lekker douchen!
  Jubileum moderator zondag 11 juni 2000 @ 02:19:00 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_173858
yw Sjak
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')