quote:
op 05-07-2000 om 08:31 PM schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriendin Madeleine laat volgende week een tatoeage zetten op een gevoelige plaats. Ze wil graag weten of ze dan een pijnstiller kan nemen en zo ja, welke? (aangezien asperine het bloed verdunt vroeg ze zich af of dat wel kon)
Je moet van te voren geen pijnstiller nemen of een borrel het verdunt je bloed, en het versneld het bloeden, je kan beter erna iets innemen, heb zelf ook een tatoo op mijn schouder laten zetten was niet pijnlijk hoor! Een vriendin liet er ook een zetten en zij bloedde wel had de avond ervoor paracetamol op . Succes.
Nee geintje. Misschien kan ze van die zalf gebruiken die de huid ongevoelig maakt. Die zalf wordt meestal gebruikt bij kinderen in het ziekenhuis zodat ze de injectie niet voelen.
quote:
op 05-07-2000 om 10:26 PM schreef Keroppi het volgende:
Wie mooi wil zijn...Nee geintje.
Misschien kan ze van die zalf gebruiken die de huid ongevoelig maakt. Die zalf wordt meestal gebruikt bij kinderen in het ziekenhuis zodat ze de injectie niet voelen.
Kan je dat dan bij een drogist krijgen?
zoals keroppi zei: wie schoon wil zijn...
En dan om ff terug te komen op tatoo is mode geworden.
Da zal best wel. Het is denk ik ook een vorm van aandacht. mensen die hun haar rood, blauw, of groen hebben willen dat hun haar gezien wordt en weten dat dat reacties op roept. ( en ik kan het weten )
Ik wil geen mode tatoo, iets wat zelf ontworpen is, en als vrienden van mij het zien moeten ze zeggen: ja dat ben jij.
Maar ik weet het niet wat het zou moeten zijn.
Dus wacht is er mee tot ik het wel weet, want van overhaastte beslissingen komt spijt, denk ik.
A: het doet helemaal niet zoveel pijn.
B:je lichaam maakt endorfine aan, dat is een natuurlijke pijnstiller waardoor je er wel even tegenaan kan hoor
C: Je moet ernaar toe gaan met een goed gevoel, je gaat je lichaam mooier maken! Dat is goede 'pijn'
D: vrouwen hebben een hogere pijngrens dan mannen (da's geen bullshit)
Ze moet nix nemen, gewoon heen gaan, echt het valt hartstikke mee...mag ik vragen waar die zogenaamde pijnlijke plaats dan is? Ik moet binnenkort de binnenkant van mijn arm, drie uur met mijn arm omhoog en trillende naalden en inkt....de tattoeerder heeft gezegd dat dat best wel gevoelig is, maar we zien wel.
O,ja...als ze denkt "nu ga ik van mijn stokje" dan moet ze dat direkt zeggen, dan houdt ie gewoon even op en kan ze even een glaasje water drinken en tot rust komen Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, het valt reuze mee.
Succes, altijd spannend en leuk zoiets!!
Grtz.
Puckzzz
quote:
op 05-15-2000 om 06:10 PM schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet binnenkort de onderarm.
Puckz is tattoo verslaafd?
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 09 Juni 2000).]
Dus als de lijnen gezet zijn voel je het inkleuren niet meer
Greetinx
BT
(Lois: dank je)
|