En die vrouw zo van, "maar dat maakt toch niet uit want die krijg ik toch", bwahahahaquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dus die man zo die vrouw in elkaar stampen zo van "Ja maar ik hebr er 50 cent per minuut voor betaald!"
Bwhaha!!
![]()
![]()
![]()
einszweidrei
!1:d
![]()
![]()
Lullig da da was junguh!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:13 schreef juiced het volgende:
Ik kwam m'n schoonouders zo een keer tegen. Zeggen ze: Ja, we kunnen geen kinderen krijgen!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:13 schreef juiced het volgende:
Ik kwam m'n schoonouders zo een keer tegen. Zeggen ze: Ja, we kunnen geen kinderen krijgen!![]()
Ja! Da's toch lullig voor mij!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef juiced het volgende:
Ik heb weleens zo'n pr0n0webcamsite bezocht. Bleek daar zo'n meisje achter de cam te zitten, waarvan d'r vriend zo'n topic op FOK! had geopend over dat zijn vriendin webcamgirl wilde worden ofzoiets. Zij allemaal tegen mij lopen zanikken dat die vriend zo'n jankmuil is en dat zij gewoon lekker wil doen waar ze zin in heeft! JA NOUEN! STOP DIE DILDO NOU MAAR IN JE KUT! ZEIKSNOL!
En? Was ze nog naakt gegaan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef renz0r het volgende:
Ik had via de tmfchat een breezersletje van 14 versierd, dus ik wilde der naakt krijgen via de cam. Was het me zusje!
pics?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef renz0r het volgende:
Ik had via de tmfchat een breezersletje van 14 versierd, dus ik wilde der naakt krijgen via de cam. Was het me zusje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |