even een paar Rembrandtjes aanshaffenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef vlaspld het volgende:
als je niets te doen hebt er is een Beurs in Maastricht.
Enige nadeel je hebt wel een flinke portomonai nodig![]()
Kolonel-knalpiemelquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Aangezien ik morgen vrij onverwacht vrij ben vroeg ik me af of er nog ergens in Nederland wat tofs te doen is.
Een beurs ofzo, of iets anders waar je een middagje rond kunt sjouwen.
Da's altijd beter dan vannacht tot 6 uur te zuipen en dan morgen de hele dag in bed te liggen.
Weet iemand wat?
die kan ik inmiddels allebei wel dromenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:31 schreef GlennDesign het volgende:
ga je little big adventure spelen ?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:55 schreef Razor21 het volgende:
Kom morgennacht om 0.00 naar Cafe Jan Sint in Huizen (cafe in het bos) waar Razor21 zijn verjaardag start 26 jaaaaaaaaaaaaaaar....ben de 11e jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan natuurlijk ook normaal reageren in dit topic...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef Hathor het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kont gaan verkopen achter het centraal station.![]()
Je kan natuurlijk ook je handjes op de treinrails leggen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook normaal reageren in dit topic...
2 vind ik niks aan ... kwam bij het begin al niet verderquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:30 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
die kan ik inmiddels allebei wel dromen
Das waar, maar dit is nou eenmaal geen normaal forum.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook normaal reageren in dit topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |