dat durfde hij nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Heb je overwogen te vragen of hij even opzij wilde gaan?
Wel overwogen ... maar dat duurt te lang. Dan zeg je van "zou u opzij willen gaan" en dan kijken ze je met een vragende blik aan. Dan zeg je het nog 3 keer en dan staan ze daar nog. Dat is dan weer zielig voor de vriendelijke Aldi kassameneer, want die haalt dan het aantal artikelen dat hij per uur dient te scannen weer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Dat doe je niet bij mensen die domweg tegen je aanrijden met hun winkelwagentje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Is al een topic overquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Cybje het volgende:
Vaak zijn dat mensen die qua geestelijke leeftijd op rond de 10 jaar zitten, zoals bijvoorbeeld een bruingekleurde man van rond de 40 die achter mij in de rij bij de kassa stond.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Wel overwogen ... maar dat duurt te lang. Dan zeg je van "zou u opzij willen gaan" en dan kijken ze je met een vragende blik aan. Dan zeg je het nog 3 keer en dan staan ze daar nog. Dat is dan weer zielig voor de vriendelijke Aldi kassameneer, want die haalt dan het aantal artikelen dat hij per uur dient te scannen weer niet.
Ik houd gewoon rekening met de mensen in de Aldi, vriendelijk eh
ja inderdaad. als ik iets aan iemand vraag ben ik zo weer 2 uur verderquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Wel overwogen ... maar dat duurt te lang. Dan zeg je van "zou u opzij willen gaan" en dan kijken ze je met een vragende blik aan. Dan zeg je het nog 3 keer en dan staan ze daar nog. Dat is dan weer zielig voor de vriendelijke Aldi kassameneer, want die haalt dan het aantal artikelen dat hij per uur dient te scannen weer niet.
You got the pointquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja inderdaad. als ik iets aan iemand vraag ben ik zo weer 2 uur verder![]()
Gewoon een geavanceerde smoes om te zeggen dat je niet durfde tegenover die grote negerquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Het was geen neger, was andere tint bruin. Maar ik zal eerlijk bekennen dat ik in Rotterdam niet altijd meer alles tegen iedereen durf te zeggen inderdaad .... durf jij dat wel dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:07 schreef L-IS het volgende:
[..]
Gewoon een geavanceerde smoes om te zeggen dat je niet durfde tegenover die grote neger![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Cybje het volgende:
[..]
Het was geen neger, was andere tint bruin. Maar ik zal eerlijk bekennen dat ik in Rotterdam niet altijd meer alles tegen iedereen durf te zeggen inderdaad .... durf jij dat wel dan?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef haphaphap het volgende:
Daarom ben ik wel eens opgepakt![]()
In een supermarkt, wil er langs met mijn wagentje, klant wil niet opzij, kijkt me aan en gaat weer andere kant op kijken dus heb ff gas geven, zodat ik met me wagentje over hem heen kon crossen (was in sjago bui). Daarna gewoon lekker doorwinkelen en door politie opgewacht worden bij kassa
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |