dat durfde hij nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Heb je overwogen te vragen of hij even opzij wilde gaan?
Wel overwogen ... maar dat duurt te lang. Dan zeg je van "zou u opzij willen gaan" en dan kijken ze je met een vragende blik aan. Dan zeg je het nog 3 keer en dan staan ze daar nog. Dat is dan weer zielig voor de vriendelijke Aldi kassameneer, want die haalt dan het aantal artikelen dat hij per uur dient te scannen weer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Dat doe je niet bij mensen die domweg tegen je aanrijden met hun winkelwagentje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Is al een topic overquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Cybje het volgende:
Vaak zijn dat mensen die qua geestelijke leeftijd op rond de 10 jaar zitten, zoals bijvoorbeeld een bruingekleurde man van rond de 40 die achter mij in de rij bij de kassa stond.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Wel overwogen ... maar dat duurt te lang. Dan zeg je van "zou u opzij willen gaan" en dan kijken ze je met een vragende blik aan. Dan zeg je het nog 3 keer en dan staan ze daar nog. Dat is dan weer zielig voor de vriendelijke Aldi kassameneer, want die haalt dan het aantal artikelen dat hij per uur dient te scannen weer niet.
Ik houd gewoon rekening met de mensen in de Aldi, vriendelijk eh
ja inderdaad. als ik iets aan iemand vraag ben ik zo weer 2 uur verderquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Wel overwogen ... maar dat duurt te lang. Dan zeg je van "zou u opzij willen gaan" en dan kijken ze je met een vragende blik aan. Dan zeg je het nog 3 keer en dan staan ze daar nog. Dat is dan weer zielig voor de vriendelijke Aldi kassameneer, want die haalt dan het aantal artikelen dat hij per uur dient te scannen weer niet.
You got the pointquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja inderdaad. als ik iets aan iemand vraag ben ik zo weer 2 uur verder![]()
Gewoon een geavanceerde smoes om te zeggen dat je niet durfde tegenover die grote negerquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Het was geen neger, was andere tint bruin. Maar ik zal eerlijk bekennen dat ik in Rotterdam niet altijd meer alles tegen iedereen durf te zeggen inderdaad .... durf jij dat wel dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:07 schreef L-IS het volgende:
[..]
Gewoon een geavanceerde smoes om te zeggen dat je niet durfde tegenover die grote neger![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Cybje het volgende:
[..]
Het was geen neger, was andere tint bruin. Maar ik zal eerlijk bekennen dat ik in Rotterdam niet altijd meer alles tegen iedereen durf te zeggen inderdaad .... durf jij dat wel dan?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef haphaphap het volgende:
Daarom ben ik wel eens opgepakt![]()
In een supermarkt, wil er langs met mijn wagentje, klant wil niet opzij, kijkt me aan en gaat weer andere kant op kijken dus heb ff gas geven, zodat ik met me wagentje over hem heen kon crossen (was in sjago bui). Daarna gewoon lekker doorwinkelen en door politie opgewacht worden bij kassa
![]()
true.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef BullitChick het volgende:
[..]
Sure, jij wel.Anoniem zulke reacties posten op FOK! vind ik wel erg stoer moet ik zeggen.
![]()
Ik kan dat niet eens... Ik spreek al die talen niet hoor...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Cybje het volgende:
[..]
Het was geen neger, was andere tint bruin. Maar ik zal eerlijk bekennen dat ik in Rotterdam niet altijd meer alles tegen iedereen durf te zeggen inderdaad .... durf jij dat wel dan?
Nou ik zal niet zeggen dat ik zo'n held ben, maar in de supermarkt vragen of je er even bij mag met pinnen lijkt me toch niet zo'n probleem?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef BullitChick het volgende:
[..]
Sure, jij wel.Anoniem zulke reacties posten op FOK! vind ik wel erg stoer moet ik zeggen.
![]()
En gevaarlijker dan iemand aanspreken, dus aan gebrek aan lef zal het niet liggen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef Cybje het volgende:
Ach, deze man durfde ik op zich wel aan te spreken .. maar ik heb gewoon geen zin in al die discussies. Winkelwagen wegduwen is iets dat in alle talen werkt, inclusief Marokkaans. Is gewoon effectiever dan Nederlands spreken.
ja zeer effectiefquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef Cybje het volgende:
Ach, deze man durfde ik op zich wel aan te spreken .. maar ik heb gewoon geen zin in al die discussies. Winkelwagen wegduwen is iets dat in alle talen werkt, inclusief Marokkaans. Is gewoon effectiever dan Nederlands spreken.
volgende keer gewoon je mondje open trekken, je hoeft niet bang te zijn.quote:Nou is het, zoals ik al zei, een hypermoderne Aldi, dus de pinautomaat was verplaatsbaar. Uiteindelijk kon ik zo toch nog pinnen.
Tot overmaat van ramp, bleek dat hij mijn vriendin ook nog heeft aangeraakt met zijn winkelwagen!
Je komt dan alleen wel een beetje wereldvreemd en autistisch over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:16 schreef BullitChick het volgende:
[..]
En gevaarlijker dan iemand aanspreken, dus aan gebrek aan lef zal het niet liggen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je komt dan alleen wel een beetje wereldvreemd en autistisch over.
Ik snap werkelijk waar het probleem niet hoor. Hij had gewoon niet door dat je wilde pinnen, misschien is ie niet zo intelligent ofzo. Weet jij wel. Even je mond open trekken had wonderen kunnen doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef Cybje het volgende:
Maar het gaat ook om de hele situatie, het wangedrag met winkelwagens. Waarom doet hij dit uberhaupt, wat bezielt dit soort mensen. Dat ze niet kunnen autorijden is bekend, maar een winkelwagen besturen kan toch nog wel.
Gas geven op een winkelwagentje? Jij kan ze zelf niet vooruit duwen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef haphaphap het volgende:
In een supermarkt, wil er langs met mijn wagentje, klant wil niet opzij, kijkt me aan en gaat weer andere kant op kijken dus heb ff gas geven, zodat ik met me wagentje over hem heen kon crossen (was in sjago bui). Daarna gewoon lekker doorwinkelen en door politie opgewacht worden bij kassa
![]()
die mensen staan er gewoon niet bij stil dat iemand er weleens niet langs zou kunnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef Cybje het volgende:
Maar het gaat ook om de hele situatie, het wangedrag met winkelwagens. Waarom doet hij dit uberhaupt, wat bezielt dit soort mensen. Dat ze niet kunnen autorijden is bekend, maar een winkelwagen besturen kan toch nog wel.
Met een winkelwagentje tegen iemand/iets aan duwen omdat je er niet bij kan? Je kan het toch gewoon even vragen. Gekke mensen hier zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef BullitChick het volgende:
[..]
De allochtone man was toch echt degene die is begonnen met 'winkelwagenwangedrag', dus vraag me af wie er dan wereldvreemd enautistisch is. En dat is niet TS imho.
Ookal stond hij net niet in de weg, dan nog ga je niet zo dichtbij staan. Al is het alleen al ivm privacy bij het pinnen enzo. Hij stond echt op een akelig en tevens beroerde plek. Ik blijf erbij dat het wangedrag met winkelwagens is!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar het probleem niet hoor. Hij had gewoon niet door dat je wilde pinnen, misschien is ie niet zo intelligent ofzo. Weet jij wel. Even je mond open trekken had wonderen kunnen doen.
Hij was zich er waarschijnlijk niet van bewust. Maar dat kan ik nog wel blijven herhalen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ookal stond hij net niet in de weg, dan nog ga je niet zo dichtbij staan. Al is het alleen al ivm privacy bij het pinnen enzo. Hij stond echt op een akelig en tevens beroerde plek. Ik blijf erbij dat het wangedrag met winkelwagens is!
HAHA!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zoek dan ook een fatsoenlijke wijk in een normale stad uit, dan heb je dat vast veel minder
of er gewoon iets van zeggen zodat ze doorhebben dat ze je tot last zijn? leren ze er misschien iets van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef Cybje het volgende:
Juist ... en daarom dus een rijbewijs alvorens je winkelwagens mag besturen. Dan leren ze van te voren wat wel en niet kan.
Lijkt me TS's aanpak toch nuttiger.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
of er gewoon iets van zeggen zodat ze doorhebben dat ze je tot last zijn? leren ze er misschien iets van.
volgens TS heeft het geen effect gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:24 schreef BullitChick het volgende:
[..]
Lijkt me TS's aanpak toch nuttiger.
kneus, zeg er dan gewoon wat van met je stalen ballen, en kom dan niet achteraf hier lopen zeiken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
[..]
Inderdaad... sommige mensen... vooral die mensen die niet met hun winkelkarretje achteruit willen gaan...quote:
eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:27 schreef Vampz het volgende:
[..]
kneus, zeg er dan gewoon wat van met je stalen ballen, en kom dan niet achteraf hier lopen zeiken.
Echt waar, sommige mensen![]()
kut kut kut, ik heb een hele grote fout gemaakt,quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad... sommige mensen... vooral die mensen die niet met hun winkelkarretje achteruit willen gaan...
Schijtlaars.... Je bent gewoon vergeten hoe je moet praten. Hoe doe je het de volgende keer? Met je honkbal knuppel? Tekeningen maken en die in je jas zak vouwen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Cybje het volgende:
[..]
vind ik mijn benaming beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:31 schreef PsyCha het volgende:
TS is gewoon zuinig met z'n woorden.
hij is terug naar de aldi, zijn excuses aanbieden aan die 'donker getinte persoon'quote:
Wat stel jij je aan zeg... Mag je vriendin niet eens aangeraakt worden? En als je last hebt van zn wagentje vraag je even vriendelijk of je erbij magquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Cybje het volgende:
Dan koop je dus je zut in bij de hypermoderne Aldi supermarkt op de Middellandstraat in Rotterdam. Op zich is dat in veel gevallen redelijk te overleven. Maar dan heb je altijd van die mensen, die zich niet kunnen gedragen met hun winkelwagen. Vaak zijn dat mensen die qua geestelijke leeftijd op rond de 10 jaar zitten, zoals bijvoorbeeld een bruingekleurde man van rond de 40 die achter mij in de rij bij de kassa stond.
Toen ik aan de beurt was, was ik aan het afrekenen met de vriendelijke mensen bij de hypermoderne Aldi supermarkt. Dus ik wil pinnen. Staat de beste man met zijn winkelwagenwangedrag steeds met die winkelwagen voor de pin automaat. Dus ik geef die winkelwagen een duwtje. Blijft de beste idioot steeds staan. Nooit dat hij even achteruit wil gaan ofzo, zodat ik tenminste bij de pin kan.
Nou is het, zoals ik al zei, een hypermoderne Aldi, dus de pinautomaat was verplaatsbaar. Uiteindelijk kon ik zo toch nog pinnen.
Tot overmaat van ramp, bleek dat hij mijn vriendin ook nog heeft aangeraakt met zijn winkelwagen! Dit soort mensen zouden ze echt moeten verbieden. Zit winkelwagengedrag eigenlijk inbegrepen bij de inburgeringscursus?
Ik was even wat ontspanning zoeken bij de grote boze televisie ... ik was nogal uit m'n doen van de hele situatiequote:
durf je de volgende keer wel je mond open te trekken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:45 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ik was even wat ontspanning zoeken bij de grote boze televisie ... ik was nogal uit m'n doen van de hele situatie![]()
en hij denkt zeker ook dat die meneer daar woont.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:43 schreef Vampz het volgende:
[..]
hij is terug naar de aldi, zijn excuses aanbieden aan die 'donker getinte persoon'
![]()
Ja papa ... ik heb veel van je geleerd dankzij deesje topic ... praten over de shit helpt in grote mate!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
durf je de volgende keer wel je mond open te trekken?
LOL! Meen jij serieus te zeggen dat je gelooft dat TS gothic is? Dan heb je duidelijk OF stront in je ogen, OF het IQ van een hoop koeienvlaai. Persoonlijk denk ik dat laatste.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef Vampz het volgende:
[..]
kut kut kut, ik heb een hele grote fout gemaakt,
TS is gothic![]()
my bad, die kut negers ook!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ja papa ... ik heb veel van je geleerd dankzij deesje topic ... praten over de shit helpt in grote mate!!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
en hij denkt zeker ook dat die meneer daar woont.
Ik heb het ook nog niet toegegeven gelukkigquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hoeft niet te proberen grappig te zijn. dat je niets durfde te zeggen weet iedereen, jij hopelijk ook.
zeg er volgende keer iets van, gewoon op een vriendelijke toon, en hij gaat opzij voor je.
dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef BullitChick het volgende:
[..]
LOL! Meen jij serieus te zeggen dat je gelooft dat TS gothic is? Dan heb je duidelijk OF stront in je ogen, OF het IQ van een hoop koeienvlaai. Persoonlijk denk ik dat laatste.
TS is niet gothic.![]()
laat me raden. jij bent z'n vriendin.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef BullitChick het volgende:
[..]
LOL! Meen jij serieus te zeggen dat je gelooft dat TS gothic is? Dan heb je duidelijk OF stront in je ogen, OF het IQ van een hoop koeienvlaai. Persoonlijk denk ik dat laatste.
TS is niet gothic.![]()
Ze is te lelijk om met de hand aangeraakt te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Cybje het volgende:
Tot overmaat van ramp, bleek dat hij mijn vriendin ook nog heeft aangeraakt met zijn winkelwagen!
heb je het toegegeven? als dat zo is dan vind ik dat wel weer goed van jequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:49 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet toegegeven gelukkig
whehehehehe!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:49 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Ze is te lelijk om met de hand aangeraakt te worden.
doet ie toch niet. Wedde?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je het toegegeven? als dat zo is dan vind ik dat wel weer goed van je![]()
maar volgende keer gewoon iets van zeggen.
dan zetten we beide in tegen de TS en winnen we nietsquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:51 schreef PsyCha het volgende:
Wedde?
Origineel is dat altijd he, van die mensen die grapjes over je moeder/vriendin makenquote:
fysiek aanvallenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:53 schreef BullitChick het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over. Men schijnt te denken dat TS niets aan een allochtoon durfde te vragen, maar heeft wel op een fysieke wijze aangevallen. Fysiek aanvallen is gevaarlijker dan de mond open trekken, maar mensen hier snappen dat niet.
Als je IQ niet zo hoog is, reageer dan niet. Wat zal het hier dan verdacht stil worden zeg,![]()
quote:Dus ik geef die winkelwagen een duwtje
Juist wel. En het is ook een stuk vriendelijker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:53 schreef BullitChick het volgende:
Fysiek aanvallen is gevaarlijker dan de mond open trekken, maar mensen hier snappen dat niet.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:53 schreef BullitChick het volgende:
Als je IQ niet zo hoog is, reageer dan niet. Wat zal het hier dan verdacht stil worden zeg,![]()
inderdaad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geweldig. Zegt dus iets over haar IQ ipv dat over de onze.
mss is gedrag van TS besmettelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vlucht ze met de staart tussen de benen weg =lafheid [afbeelding]
denk het ookquote:
ik heb nog hoopquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk het ook![]()
ik had gehoopt dat haar zelfoverschatting er misschien voor zou zorgen dat ze terug zou komen om nog iets doms te zeggen. maar helaas, nog geen succes![]()
Mijn heldquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef haphaphap het volgende:
![]()
Dus als ik het goed begrijp ga je naar de Aldi en verwacht je geen wangedrag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Cybje het volgende:
Dan koop je dus je zut in bij de hypermoderne Aldi supermarkt op de Middellandstraat in Rotterdam. Op zich is dat in veel gevallen redelijk te overleven. Maar dan heb je altijd van die mensen, die zich niet kunnen gedragen met hun winkelwagen. Vaak zijn dat mensen die qua geestelijke leeftijd op rond de 10 jaar zitten, zoals bijvoorbeeld een bruingekleurde man van rond de 40 die achter mij in de rij bij de kassa stond.
Toen ik aan de beurt was, was ik aan het afrekenen met de vriendelijke mensen bij de hypermoderne Aldi supermarkt. Dus ik wil pinnen. Staat de beste man met zijn winkelwagenwangedrag steeds met die winkelwagen voor de pin automaat. Dus ik geef die winkelwagen een duwtje. Blijft de beste idioot steeds staan. Nooit dat hij even achteruit wil gaan ofzo, zodat ik tenminste bij de pin kan.
Nou is het, zoals ik al zei, een hypermoderne Aldi, dus de pinautomaat was verplaatsbaar. Uiteindelijk kon ik zo toch nog pinnen.
Tot overmaat van ramp, bleek dat hij mijn vriendin ook nog heeft aangeraakt met zijn winkelwagen! Dit soort mensen zouden ze echt moeten verbieden. Zit winkelwagengedrag eigenlijk inbegrepen bij de inburgeringscursus?
Dus je hebt simpelweg het fatsoen niet gehad om 't eens te vragen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Cybje het volgende:
ja maar stel je voor dat hij je neersteektquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
AAHHHUUUUHHMMMM, MAG IK ER EVEN BIJ
zeg je dan
moraal ridderquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef BullitChick het volgende:
[..]
TS is niet gothic.![]()
Dat lukt 'm niet, want z'n karretje staat in de weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar stel je voor dat hij je neersteekt![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
AAHHHUUUUHHMMMM, MAG IK ER EVEN BIJ MENEER
zeg je dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |