pet opquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef Borkydude het volgende:
En morgen ga ik voor het eerst naar me nieuwe school
Gewoon een ander meisje denk ik. Eentje die wel tieten heeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:14 schreef El_Rolando het volgende:
Die krijgen volgende keer wat van je te horen? Of neem je voortaan een andere kapper?
Kijk, dat is nou samenwerkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Stervendehoerenklotekapper
Mag je wel buikgriep zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Hoi ik ben de nieuwe mod en ik heb de FAQ goed gelezenZiektes mogen niet in de TT, wat wil je dat ik er van maak TS?
Wat moet ik zeggen? Ik vind het niks, plak het er maar weer aan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef xman het volgende:
De kapper vraagt toch wat je ervan vind na de knipbeurt! Wat zei je toen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik denk wat is het koud aan me oren man?! kutkapper man!"
Alleen als je er last van hebtquote:
Had je misschien minder hoeven te betalen, of ze had je een nieuwe coupe aangemeten..quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ik vind het niks, plak het er maar weer aan?
Je staarde zeker de hele tijd naar haar tieten in plaats van op te lettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gewoon een ander meisje denk ik. Eentje die wel tieten heeft
Ze had geen tieten, dus keek ik naar de Autoweek...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Je staarde zeker de hele tijd naar haar tieten in plaats van op te letten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |