en wat voor superbank is dat dan ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:10 schreef MREn het volgende:
Ik krijg mn passen altijd gratis en ze doen het altijd en overal
Maar goed, ik heb dan ook oranje passen ipv blauwe.
Dan zou het helemaal niet moeten werken en het kan niet ineens weer wel werken. Bovendien zit de pas altijd in mijn binnenzakquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:12 schreef TeChNo2 het volgende:
Misschien leg je je portemonnee gewoon altijd in de buurt van een magneet (bijvoorbeeld op een grote luidsprekerbox of zoiets) dat kan natuurlijk ook...
Eigenlijk komt het deze keer omdat je zo bijdehand was om JA te zeggen op de vraag 'heeft u het al ergens anders geprobeerd?'quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef Tafkahs het volgende:
De postbank.. in 3 maanden weet men mij zover te krijgen om 7,50 te betalen voor telkens een nieuwe pas. ,,
De eerste keer : versleten magneetstrip voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum
de tweede keer: pas niet geldig
de derde keer: ongeldige invoer
en vandaag weer: pas niet geldig
Zucht, daar sta je dan in de winkel met je lullige standaard postbankpasje. Dus ik bellen naar de klantenservice,
ja hallo, 't pasje doet het weer niet. Hoe komt dat?
- heeft u 'm bij een magnetisch veld gehouden, m'neer?
Nee natuurlijk niet, ik sta gewoon in een winkel bij een gewone pinautomaat om gewoon af te rekenen. Dit is de 3e al die zomaar de fout in gaat
-heeft u het al bij andere automaten geprobeerd?
Tuurlijk, ik wist toch dat je deze vraag ging stellen [irritatie loopt op]
- tja.. ik kan een nieuwe bestellen?
Dat gaat me zeker wéééér 7,50 kosten he?
- Ja, daar kunnen wij ook niets aan doen. Wat wilt u dat ik doe?
stuur er maar een op, je schijnt zo'n ding toch nodig te hebben....
- da's waar. Binnen een week wordt 'ie opgestuurd. Heeft u nog vragen?
Kan ik niet op de een of andere manier bezwaar maken? Dit verhaal klopt niet. Er is niets aan mijn situatie gewijzigd dat er voor zou kunnen zorgen dat die pas niet werkt. Bovendien zijn de foutmeldingen telkens anders.
- U kunt een giro-enveloppe gebruiken. Dan kunt u proberen uw geld terug te vragen.
Fijn. Bedankt. Stuur dan ook maar een nieuw beschermhoesje, dan weten we in elk geval dat we het daar over 2 maanden niet meer over hoeven te hebben. Tot ziens.
*klik
[ een half uurtje later, maar eens proberen bij de ABN ]
Hoeveel geld wilt u opnemen?
Wel godverrrr.....
Dus ik weer bellen met die klantenservice.
- Hallo? Ja, ik zie dat er een aantekening is gemaakt. Wij kunnen de bestelling niet annuleren?
Wat is dat voor onzin? Jullie kunnen toch ook een bestelling opnemen?
- Een ogenblikje, ik zal het even vragen aan de afdeling giropasjesafhandeling
tuuut tuuuuut tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuut TUUUUUUUT
[3.50 verder]
een ogenblikje geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Wist u al dat u bonuspunten kunt krijgen blablalblalbla [herhaling]
[7.40]
*klik
Weer teruggebeld.
- Ik zal het eens aan mijn collega vragen..
tuuut tuuuuut tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuut TUUUUUUUT
[2.54]
Ja, hallo meneer. Ik kan het niet annuleren. Misschien zou u een briefje kunnen schrijven naar de klantenservice?
De pas wordt hoe dan ook naar u opgestuurd.. Misschien krijgt u dan het geld terug.
RAAAAAAAH, Dit is toch om stapelmesjokke van te worden!!!!!
Ik ga wel naar die cooperatieve Jochem ofzo, dit is gewoon te gek voor woorden
Iets kan niet zomaar ineens niet en dan weer wel werken. Je begint haast te geloven in een samenzwering of marketingtruuk
Rabo.quote:
bedankt voor de tip, ik heb niets raars gedaan met die pas. Vroeger, voordat je moest dokken voor een nieuwe pas, had je die onzin nooit. Er is meer aan de hand. Dat kan gewoon niet anders. Binnen 3 maanden kun je niet elke keer een nieuwe pas nodig moeten hebben bij normaal gebruik. Ik heb geen magneten, eet niet meer ijzer dan voorheen, doe de pas netjes in een postbankbeschermhoesje en toch krijg je elke keer weer de gok of het werkt of niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het deze keer omdat je zo bijdehand was om JA te zeggen op de vraag 'heeft u het al ergens anders geprobeerd?'![]()
Overigens, moet je ook je pasje niet op een lopende band leggen en meer van dat soort apparaten.
kun je makkelijk overstappen, want ik voorzie uiteraard een ramp om al die automatische afschrijvingen een voor een over te moeten zetten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Rabo.
Overigens met prima internetbankieren en mobielbankieren heeft ook nog geen enkele andere bank (mobielbankieren is dus iets anders dan knullig saldo bekijken met sms, maar ook overschrijvingen/acceptgiro's maken)
Bij de postbank wel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
Binnen een half uur kun je niet ineens een wel werkende pas hebben, dat kan niet, dat is volkomen onlogisch bij een vrijwel nieuwe pas.
Het zou mogelijk moeten zijn om van bank te veranderen met behoud van rekeningnummer, maar ik weet niet of dat ook voor die korte gironummers geldt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
kun je makkelijk overstappen, want ik voorzie uiteraard een ramp om al die automatische afschrijvingen een voor een over te moeten zetten.
Da's waar, mocht je ooit zo'n idioot in een blauw pak tegenkomen, geef 'm een schop onder z'n reet voor mequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Bij de postbank wel!
Hebben ze weer 7,50 extra. Jan Mulder is ook niet gratis hoor.
quote:
Oh misschien ligt het daaraan dan! Je weet wel positief en negatief. Je bankpas kan misschien teveel van allebei hebben. Een biostabiel heft dat euvel op.quote:
Dat ding met fysisch onmogelijk sterke magnetische velden bedoel je?quote:
Wacht, ik zal het de postbanktaoïst eens vragenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef xman het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het daaraan dan! Je weet wel positief en negatief. Je bankpas kan misschien teveel van allebei hebben. Een biostabiel heft dat euvel op.
Als je hulp nodig hebt.. ik ken toevallig nog een goeie! Doet trouwens ook aan hypotheken als je dat nog nodig mag hebben. Hij kan dan in z'n kaarten kijken hoeveel je gaat verdienen en hoe lang je nog te leven hebt. Je krijgt dan een hypotheek op maat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wacht, ik zal het de postbanktaoïst eens vragen
Nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Syll het volgende:
ABN-AMRO heeft ook van die rotpassen.
Maar hadden ze niet bij Mythbusters aangetoond dat je wel hele sterke magneten moest hebben om een pasje te wissen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Maerycke het volgende:
Je pasje niet naast je mobiel, toegangspas voor je werk (heeft ook magnetische straling), mp3speler, etc. bewaren. Ook bijvoorbeeld niet 's avonds als je je jas ophangt ofzo. Eigenlijk alles wat magnetische straling bevat, kan zo'n pasje om zeep helpen.. Er is hier overigens eerder op Fok! zo'n verhaal gepost en ik herinner me een reactie waarbij de Postbank droog meldde dat er inderdaad problemen waren met pasjes en dat ze van slechte kwaliteit waren. Die persoon hoefde uiteindelijk geen ¤ 7.50 te betalen.
Ik weet wel zeker dat die dingen slechter van kwaliteit zijn, het is niet voor niets dat die dingen ineens geld kostenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Maerycke het volgende:
Je pasje niet naast je mobiel, toegangspas voor je werk (heeft ook magnetische straling), mp3speler, etc. bewaren. Ook bijvoorbeeld niet 's avonds als je je jas ophangt ofzo. Eigenlijk alles wat magnetische straling bevat, kan zo'n pasje om zeep helpen.. Er is hier overigens eerder op Fok! zo'n verhaal gepost en ik herinner me een reactie waarbij de Postbank droog meldde dat er inderdaad problemen waren met pasjes en dat ze van slechte kwaliteit waren. Die persoon hoefde uiteindelijk geen ¤ 7.50 te betalen.
Nee, en ik peuter op tijd in mijn neus om de fijne stofdeeltjes geen kans te geven. Verder drink ik alleen uit fles, nooit uit blik en als ik mijn tanden poets, dan doe ik dat aan de andere kant van de kamer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef TeChNo2 het volgende:
heb je misschien iets magnetisch in je lichaam...een plaat in je hoofd of zo![]()
Misschien is je reet magnetischquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef Tafkahs het volgende:
Dan zou het helemaal niet moeten werken en het kan niet ineens weer wel werken. Bovendien zit de pas altijd in mijn binnenzak
Laat vooral weten wanneer het bij jou mis gaatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:33 schreef thaleia het volgende:
Mensen die al jaren een perfecte werkende Postbankpas hebben hebben gewoon toevallig mazzel. Als je bij de NS bij het loket een kaartje gaat kopen en meldt dat de automaat je pas niet kon lezen is de reactie "zeker een Postbankpas he?"
Ze hebben mij dus ook al meerdere keren 7,50 afgetroggeld, al gaat het nu zowaar al een tijdje goed met de pas die ik nu heb. Ik stap niet over, want voor de rest bevalt de Postbank mij prima.
integendeel, ik put er hoop uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:43 schreef Overlast het volgende:
Nog nooit problemen gehad met de postbank, maar ja, daar heb jij niet zoveel aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |