abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35885761
De postbank.. in 3 maanden weet men mij zover te krijgen om 7,50 te betalen voor telkens een nieuwe pas. ,,

De eerste keer : versleten magneetstrip voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum
de tweede keer: pas niet geldig
de derde keer: ongeldige invoer

en vandaag weer: pas niet geldig

Zucht, daar sta je dan in de winkel met je lullige standaard postbankpasje. Dus ik bellen naar de klantenservice,

ja hallo, 't pasje doet het weer niet. Hoe komt dat?

- heeft u 'm bij een magnetisch veld gehouden, m'neer?

Nee natuurlijk niet, ik sta gewoon in een winkel bij een gewone pinautomaat om gewoon af te rekenen. Dit is de 3e al die zomaar de fout in gaat

-heeft u het al bij andere automaten geprobeerd?

Tuurlijk, ik wist toch dat je deze vraag ging stellen
[irritatie loopt op]

- tja.. ik kan een nieuwe bestellen?

Dat gaat me zeker wéééér 7,50 kosten he?

- Ja, daar kunnen wij ook niets aan doen. Wat wilt u dat ik doe?

stuur er maar een op, je schijnt zo'n ding toch nodig te hebben....

- da's waar. Binnen een week wordt 'ie opgestuurd. Heeft u nog vragen?

Kan ik niet op de een of andere manier bezwaar maken? Dit verhaal klopt niet. Er is niets aan mijn situatie gewijzigd dat er voor zou kunnen zorgen dat die pas niet werkt. Bovendien zijn de foutmeldingen telkens anders.

- U kunt een giro-enveloppe gebruiken. Dan kunt u proberen uw geld terug te vragen.

Fijn. Bedankt. Stuur dan ook maar een nieuw beschermhoesje, dan weten we in elk geval dat we het daar over 2 maanden niet meer over hoeven te hebben. Tot ziens.

*klik

[ een half uurtje later, maar eens proberen bij de ABN ]

Hoeveel geld wilt u opnemen?

Wel godverrrr.....

Dus ik weer bellen met die klantenservice.

- Hallo? Ja, ik zie dat er een aantekening is gemaakt. Wij kunnen de bestelling niet annuleren?

Wat is dat voor onzin? Jullie kunnen toch ook een bestelling opnemen?

- Een ogenblikje, ik zal het even vragen aan de afdeling giropasjesafhandeling

tuuut tuuuuut tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuut TUUUUUUUT
[3.50 verder]
een ogenblikje geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Wist u al dat u bonuspunten kunt krijgen blablalblalbla [herhaling]
[7.40]
*klik

Weer teruggebeld.

- Ik zal het eens aan mijn collega vragen..
[2.54]
Ja, hallo meneer. Ik kan het niet annuleren. Misschien zou u een briefje kunnen schrijven naar de klantenservice?
De pas wordt hoe dan ook naar u opgestuurd.. Misschien krijgt u dan het geld terug.

RAAAAAAAH, Dit is toch om stapelmesjokke van te worden!!!!!

Ik ga wel naar die cooperatieve Jochem ofzo, dit is gewoon te gek voor woorden
Iets kan niet zomaar ineens niet en dan weer wel werken. Je begint haast te geloven in een samenzwering of marketingtruuk
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35885815
Vermoeiend
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:10:57 #3
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35885861
Ik krijg mn passen altijd gratis en ze doen het altijd en overal
Maar goed, ik heb dan ook oranje passen ipv blauwe.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35885876
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:10 schreef MREn het volgende:
Ik krijg mn passen altijd gratis en ze doen het altijd en overal
Maar goed, ik heb dan ook oranje passen ipv blauwe.
en wat voor superbank is dat dan ?
pi_35885890
Ik gok de Rabobank?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_35885909
Misschien leg je je portemonnee gewoon altijd in de buurt van een magneet (bijvoorbeeld op een grote luidsprekerbox of zoiets) dat kan natuurlijk ook...
Gelukkig zonder haar
pi_35885927
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:12 schreef TeChNo2 het volgende:
Misschien leg je je portemonnee gewoon altijd in de buurt van een magneet (bijvoorbeeld op een grote luidsprekerbox of zoiets) dat kan natuurlijk ook...
Dan zou het helemaal niet moeten werken en het kan niet ineens weer wel werken. Bovendien zit de pas altijd in mijn binnenzak
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:15:58 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_35885992
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef Tafkahs het volgende:
De postbank.. in 3 maanden weet men mij zover te krijgen om 7,50 te betalen voor telkens een nieuwe pas. ,,

De eerste keer : versleten magneetstrip voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum
de tweede keer: pas niet geldig
de derde keer: ongeldige invoer

en vandaag weer: pas niet geldig

Zucht, daar sta je dan in de winkel met je lullige standaard postbankpasje. Dus ik bellen naar de klantenservice,

ja hallo, 't pasje doet het weer niet. Hoe komt dat?

- heeft u 'm bij een magnetisch veld gehouden, m'neer?

Nee natuurlijk niet, ik sta gewoon in een winkel bij een gewone pinautomaat om gewoon af te rekenen. Dit is de 3e al die zomaar de fout in gaat

-heeft u het al bij andere automaten geprobeerd?

Tuurlijk, ik wist toch dat je deze vraag ging stellen
[irritatie loopt op]

- tja.. ik kan een nieuwe bestellen?

Dat gaat me zeker wéééér 7,50 kosten he?

- Ja, daar kunnen wij ook niets aan doen. Wat wilt u dat ik doe?

stuur er maar een op, je schijnt zo'n ding toch nodig te hebben....

- da's waar. Binnen een week wordt 'ie opgestuurd. Heeft u nog vragen?

Kan ik niet op de een of andere manier bezwaar maken? Dit verhaal klopt niet. Er is niets aan mijn situatie gewijzigd dat er voor zou kunnen zorgen dat die pas niet werkt. Bovendien zijn de foutmeldingen telkens anders.

- U kunt een giro-enveloppe gebruiken. Dan kunt u proberen uw geld terug te vragen.

Fijn. Bedankt. Stuur dan ook maar een nieuw beschermhoesje, dan weten we in elk geval dat we het daar over 2 maanden niet meer over hoeven te hebben. Tot ziens.

*klik

[ een half uurtje later, maar eens proberen bij de ABN ]

Hoeveel geld wilt u opnemen?

Wel godverrrr.....

Dus ik weer bellen met die klantenservice.

- Hallo? Ja, ik zie dat er een aantekening is gemaakt. Wij kunnen de bestelling niet annuleren?

Wat is dat voor onzin? Jullie kunnen toch ook een bestelling opnemen?

- Een ogenblikje, ik zal het even vragen aan de afdeling giropasjesafhandeling

[3.50 verder]
een ogenblikje geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Wist u al dat u bonuspunten kunt krijgen blablalblalbla [herhaling]
[7.40]
*klik

Weer teruggebeld.

- Ik zal het eens aan mijn collega vragen..
[2.54]
Ja, hallo meneer. Ik kan het niet annuleren. Misschien zou u een briefje kunnen schrijven naar de klantenservice?
De pas wordt hoe dan ook naar u opgestuurd.. Misschien krijgt u dan het geld terug.

RAAAAAAAH, Dit is toch om stapelmesjokke van te worden!!!!!

Ik ga wel naar die cooperatieve Jochem ofzo, dit is gewoon te gek voor woorden
Iets kan niet zomaar ineens niet en dan weer wel werken. Je begint haast te geloven in een samenzwering of marketingtruuk
Eigenlijk komt het deze keer omdat je zo bijdehand was om JA te zeggen op de vraag 'heeft u het al ergens anders geprobeerd?'

Overigens, moet je ook je pasje niet op een lopende band leggen en meer van dat soort apparaten.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_35886020
Die oranje passen doen het zelfs met een enorme scheur erin
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:17:36 #10
22002 MREn
pi_35886038
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

en wat voor superbank is dat dan ?
Rabo.
Overigens met prima internetbankieren en mobielbankieren heeft ook nog geen enkele andere bank (mobielbankieren is dus iets anders dan knullig saldo bekijken met sms, maar ook overschrijvingen/acceptgiro's maken)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:19:43 #11
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886097
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eigenlijk komt het deze keer omdat je zo bijdehand was om JA te zeggen op de vraag 'heeft u het al ergens anders geprobeerd?'

Overigens, moet je ook je pasje niet op een lopende band leggen en meer van dat soort apparaten.
bedankt voor de tip, ik heb niets raars gedaan met die pas. Vroeger, voordat je moest dokken voor een nieuwe pas, had je die onzin nooit. Er is meer aan de hand. Dat kan gewoon niet anders. Binnen 3 maanden kun je niet elke keer een nieuwe pas nodig moeten hebben bij normaal gebruik. Ik heb geen magneten, eet niet meer ijzer dan voorheen, doe de pas netjes in een postbankbeschermhoesje en toch krijg je elke keer weer de gok of het werkt of niet.

Er is van mijn kant geen oplossing te bedenken waar het nu weer aan zou kunnen liggen. Volgens mij wordt er random gewoon gekloot in de centrale administratie ofzo. Binnen een half uur kun je niet ineens een wel werkende pas hebben, dat kan niet, dat is volkomen onlogisch bij een vrijwel nieuwe pas.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:20:28 #12
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886115
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef MREn het volgende:

[..]

Rabo.
Overigens met prima internetbankieren en mobielbankieren heeft ook nog geen enkele andere bank (mobielbankieren is dus iets anders dan knullig saldo bekijken met sms, maar ook overschrijvingen/acceptgiro's maken)
kun je makkelijk overstappen, want ik voorzie uiteraard een ramp om al die automatische afschrijvingen een voor een over te moeten zetten.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:20:57 #13
22002 MREn
pi_35886127
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
Binnen een half uur kun je niet ineens een wel werkende pas hebben, dat kan niet, dat is volkomen onlogisch bij een vrijwel nieuwe pas.
Bij de postbank wel!
Hebben ze weer 7,50 extra. Jan Mulder is ook niet gratis hoor.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:22:43 #14
22002 MREn
pi_35886173
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:20 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

kun je makkelijk overstappen, want ik voorzie uiteraard een ramp om al die automatische afschrijvingen een voor een over te moeten zetten.
Het zou mogelijk moeten zijn om van bank te veranderen met behoud van rekeningnummer, maar ik weet niet of dat ook voor die korte gironummers geldt.
Ik denk trouwens dat het wel een soort omzet service is voor automatisch overschrijvingen, beetje vergelijkbaar met de TNT-verhuisservice. Ik zou even bij de bank binnen lopen en vragen wat de mogelijkheden zijn.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:23:09 #15
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886191
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:20 schreef MREn het volgende:

[..]

Bij de postbank wel!
Hebben ze weer 7,50 extra. Jan Mulder is ook niet gratis hoor.
Da's waar, mocht je ooit zo'n idioot in een blauw pak tegenkomen, geef 'm een schop onder z'n reet voor me
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:24:30 #16
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_35886229
ik moest lachen om je verhaal.. wel kut voor je.. rabo rulez..
pi_35886238
Ik ben ook helemaal klaar met die Postbank.
Alleen al de vracht brieven die je van ze krijgt en waarvan je aan de buitenkant niet kan zien of hel al dan niet reclame is.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:25:11 #18
22002 MREn
pi_35886243
Over overstappen van andere bank: http://www.rabobank.nl/pa(...)e_kan_ik_overstappen
pi_35886279
Heb je misschien een biostabiel?
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:27:27 #20
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886291
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:26 schreef xman het volgende:

Natuurlijk niet man!
pi_35886335
Doe jij post zaken waar oma's postzegels halen... Wees een vent!
pi_35886340
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man!
Oh misschien ligt het daaraan dan! Je weet wel positief en negatief. Je bankpas kan misschien teveel van allebei hebben. Een biostabiel heft dat euvel op.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:29:17 #23
22002 MREn
pi_35886349
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:26 schreef xman het volgende:
Dat ding met fysisch onmogelijk sterke magnetische velden bedoel je?
Het enige dat verdwijnt met een biostabiel is het geld uit je portemonnee.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:29:31 #24
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_35886359
Had je de magneetstrip wel aan de goede kant met pinnen?
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:30:36 #25
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886384
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef xman het volgende:

[..]

Oh misschien ligt het daaraan dan! Je weet wel positief en negatief. Je bankpas kan misschien teveel van allebei hebben. Een biostabiel heft dat euvel op.
Wacht, ik zal het de postbanktaoïst eens vragen
pi_35886478
Ohwja.. Postbank. Heb ik ook altijd last van.
1x deed hij het bij de eerste keer pinnen al niet meer.

ABN-AMRO heeft ook van die rotpassen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:34:50 #27
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35886504
mooi kut
Tot zover de kwaliteitspost
pi_35886517
Als student hoef je niet te betalen voor een nieuwe pas
Zit nu nog wel op de mijne te wachten, heb em vrijdagavond aangevraagd, nadat ik em op een magneetstrip had gelegd
pi_35886520
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wacht, ik zal het de postbanktaoïst eens vragen
Als je hulp nodig hebt.. ik ken toevallig nog een goeie! Doet trouwens ook aan hypotheken als je dat nog nodig mag hebben. Hij kan dan in z'n kaarten kijken hoeveel je gaat verdienen en hoe lang je nog te leven hebt. Je krijgt dan een hypotheek op maat.
pi_35886521
Ik heb in mijn leven nog nooit een nieuw Postbank-pasje hoeven aanvragen, en ik bewaar 'm zonder beschermhoesje altijd ergens in een gare portemonnee in m'n kontbroekzak, waar ie behoorlijk wordt verbogen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:35:31 #31
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35886523
Je pasje niet naast je mobiel, toegangspas voor je werk (heeft ook magnetische straling), mp3speler, etc. bewaren. Ook bijvoorbeeld niet 's avonds als je je jas ophangt ofzo. Eigenlijk alles wat magnetische straling bevat, kan zo'n pasje om zeep helpen.. Er is hier overigens eerder op Fok! zo'n verhaal gepost en ik herinner me een reactie waarbij de Postbank droog meldde dat er inderdaad problemen waren met pasjes en dat ze van slechte kwaliteit waren. Die persoon hoefde uiteindelijk geen ¤ 7.50 te betalen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:37:36 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_35886587
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Syll het volgende:
ABN-AMRO heeft ook van die rotpassen.
Nooit problemen mee gehad

*afkloppen*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_35886624
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Maerycke het volgende:
Je pasje niet naast je mobiel, toegangspas voor je werk (heeft ook magnetische straling), mp3speler, etc. bewaren. Ook bijvoorbeeld niet 's avonds als je je jas ophangt ofzo. Eigenlijk alles wat magnetische straling bevat, kan zo'n pasje om zeep helpen.. Er is hier overigens eerder op Fok! zo'n verhaal gepost en ik herinner me een reactie waarbij de Postbank droog meldde dat er inderdaad problemen waren met pasjes en dat ze van slechte kwaliteit waren. Die persoon hoefde uiteindelijk geen ¤ 7.50 te betalen.
Maar hadden ze niet bij Mythbusters aangetoond dat je wel hele sterke magneten moest hebben om een pasje te wissen?
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:41:30 #34
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886703
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Maerycke het volgende:
Ik weet wel zeker dat die dingen slechter van kwaliteit zijn, het is niet voor niets dat die dingen ineens geld kosten
Leuke opdrukjes zorgen niet voor een betere kwaliteit hoor... en daar vraag ik niet eens om.

Wat ik al zei, het is dezelfde jas van vorig jaar, dezelfde gsm, geen nieuwe apparaten of zelfs sleutels / sleutelhangers, niets is veranderd, behalve de pas zelf.
pi_35886786
heb je misschien iets magnetisch in je lichaam...een plaat in je hoofd of zo
Gelukkig zonder haar
pi_35886796
'k Denk niet dat de Postbank eraan verdient, slechts 7,50 euro.
pi_35886837
hmm, mijn pasje zit ook naast een magneetpasje voor m'n werk (in een apart mapje waar ook m'n rijbewijs inzit) sterker nog, heb 2 klokpasjes van het werk in dat mapje.

zal es kijken of ik daar iets op kan bedenken ofzo, want de laatste jaren doe ik gemiddeld een jaar met m'n Rabo Europasjes. en dat loopt aardig gelijk aan de periode sinds ik de klokpasjes erbij heb zitten.

maar niets is zo schadelijk als in je portemonnee in je kontzak (DennisMoore heeft er dan gewoon geluk mee gehad)

maar bij de Rabo hoef ik geen 7.50 te betalen als ik een nieuw pasje wil, en ze zijn ook best snel met het opsturen van het nieuwe pasje (1 a 2 dagen geloof ik)
What we've got here, is a failure to communicate. Some men, you just can't reach. So you get what we've had here last week. Which is the way he wants't, Well: He gets it! (Guns N' Fuckin' Roses - Civil War Intro)
pi_35886855
Ik zit ook nog steeds bij die ellendige klote bank. Binnenkort maak ik de overstap naar een bank waar ze de klanten wel fatsoenlijk behandelen en waar het geen 100 dagen duurt voor je een bedrag op je rekening gestort hebt gekregen.

Wat betreft pasjes heb ik precies hetzelfde meegemaakt, alleen waren ze tegen mij een stuk onbeschofter. Kreeg ik zo'n wijf aan de lijn met een Fries accent: "We blijven natuurlijk geen pasjes aanmaken, dit is al de derde keer dat u een pas aanvraagt Ja, logisch muts: ze gaan steeds kapot!

Rabo of Abn/Amro heeft er binnenkort weer een klant bij!
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:46:36 #39
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_35886868
mijn rabo pas is inmiddels 4 x door de wasmachine en droger gegaan mijn naam staat er inmiddels niet meer op en er zitten 2 scheuren in het zwarte strookje en nog doet 'ie het (nou ja, behalve de chipknip, maar die grbuik ik nooit)
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:47:59 #40
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35886917
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef TeChNo2 het volgende:
heb je misschien iets magnetisch in je lichaam...een plaat in je hoofd of zo
Nee, en ik peuter op tijd in mijn neus om de fijne stofdeeltjes geen kans te geven. Verder drink ik alleen uit fles, nooit uit blik en als ik mijn tanden poets, dan doe ik dat aan de andere kant van de kamer.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:52:25 #41
67643 iDex
opdondertje
pi_35887066
fftjes over de pas hebben:

ik heb nu een pas van de postbank. met zo'n eigen gemaakte foto erop. maar dat ding is zo krom als een banaan. zijn die nieuwe passen van ander plastic gemaakt.

normaal kan ik altijd met mijn passen omgaan maar ik weet niet of ik deze nou echt lang heel hou.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:00:16 #42
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35902658
Zucht

Weer zo'n mafkees die er niet mee om kan gaan
Een exvriendin van mij sloopt die dingen ook altijd, hoe het kan weet ik niet maar ik heb nu al jaaaaaaaren dezelfde. Heb nog nooit een nieuwe hoeven aanvragen, en hij zit gewoon in de portomonee bij mij zonder beschermhoesje.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35902896
ja ja..ook hier weer hetzelfde verhaal, elke keer een nieuw pasje bestellen en dan steeds opnieuw voor lul staan bij de kassa..ik bewaar mn pasje altijd in mijn portomonee, samen met mijn abn pasje...deze blijft het wel doen dus daar kan het niet aan liggen. Vorige week na de 4e keer pasje besteld te hebben en dat ie het weer niet deed was ik het zat, heb gebeld en laten weten dat het echt geen service is...hoef nu niet te betalen voor mn pasje..kreeg wel opeens te horen dat ze een onjuist geboortedatum van mij hebben...stelletje kwakzalvers daar
pi_35902958
En weer een succes story van de Postbank
pi_35903169
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef Tafkahs het volgende:
Dan zou het helemaal niet moeten werken en het kan niet ineens weer wel werken. Bovendien zit de pas altijd in mijn binnenzak
Misschien is je reet magnetisch

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit problemen gehad met wat voor magneetpasje dan ook. En soms heb ik er wel een stuk of twintig bij me.

Ik heb wel thuis van die hele sterke magneten. Als je daar ook maar een pas in de buurt legt dan is het over met de info. En zo'n Tom Tom GPS ontvanger (voor op de ipaq of zo) schijnt ook een dergelijk sterke magneet te hebben dat als je die te dicht bij je pasjes legt dat het ook gedaan is.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_35903370
Je moet je biostabil ook niet in de buurt van bankpasjes of pacemakers houden...
pi_35903463
Ik doe altijd jaren met mn pasje en stop hem gewoon in mn portemonnee.
pi_35904323
Je snikkel geeft zoveel geile straling af dat de Postbank pasjes onbruikbaar worden
Advies: loden condoom om je snikkel
pi_35904398
Mensen die al jaren een perfecte werkende Postbankpas hebben hebben gewoon toevallig mazzel. Als je bij de NS bij het loket een kaartje gaat kopen en meldt dat de automaat je pas niet kon lezen is de reactie "zeker een Postbankpas he?"

Ze hebben mij dus ook al meerdere keren 7,50 afgetroggeld, al gaat het nu zowaar al een tijdje goed met de pas die ik nu heb. Ik stap niet over, want voor de rest bevalt de Postbank mij prima.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:47:13 #50
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_35906186
Maar heb je nu wel tenminste die bonuspunten?

Even zonder gekheid, het schijnt dat een stukje plakband over de magneetstrip wonderen doet bij pinautomaten. Bij geldautomaten zou ik het niet proberen, je pas wil dan nogal eens blijven hangen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:00:14 #51
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35911935
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:33 schreef thaleia het volgende:
Mensen die al jaren een perfecte werkende Postbankpas hebben hebben gewoon toevallig mazzel. Als je bij de NS bij het loket een kaartje gaat kopen en meldt dat de automaat je pas niet kon lezen is de reactie "zeker een Postbankpas he?"

Ze hebben mij dus ook al meerdere keren 7,50 afgetroggeld, al gaat het nu zowaar al een tijdje goed met de pas die ik nu heb. Ik stap niet over, want voor de rest bevalt de Postbank mij prima.
Laat vooral weten wanneer het bij jou mis gaat
pi_35913554
Laatste tijd heb ik ook telkens dat m'n pas het niet doet... Sta je daar met de trein voor je neus Kut Postbank.
pi_35915222
Nog nooit problemen gehad met de postbank, maar ja, daar heb jij niet zoveel aan.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:54:09 #54
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35917311
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:43 schreef Overlast het volgende:
Nog nooit problemen gehad met de postbank, maar ja, daar heb jij niet zoveel aan.
integendeel, ik put er hoop uit
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:15:32 #55
144015 pretvlek
Vlekkenkampioen!
pi_35927003
Ik heb nog een hele stapel van die beschermhoesjes liggen, die gebruik ik nooit.
Maar ik heb nog nooit een pasje voor de verloopdatum hoeven te vervangen.

Overigens ben ik het wel met TS eens dat de postbank een ellendige bureaucratische geldzuigmaffia is, met die branchevreemde activiteiten van ze en die reclame op en bij elk afschrift.
En reclame als je in die ellenlange telefonische wachtrij hangt.

Hufters.

Maar verder werkt alles wel, dus ik ga niet naar de rabo.
I hope your out there listening
To every word i said
Cause there cum stains on the pillow
where you once laid your head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')