Dat vind jij, ik zit echt geboeid te kijken en te luisteren naar Floortje's optredens. Bij die van Raf krijg ik zapneigingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Floortje is juist géén totaalplaatje.
Raffaela zet ook nog eens een goede show neer. Floortje heeft de saaiere optredens.
Mee eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Floortje is juist géén totaalplaatje.
Raffaela zet ook nog eens een goede show neer. Floortje heeft de saaiere optredens.
Dan moet je dat gewoon doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat vind jij, ik zit echt geboeid te kijken en te luisteren naar Floortje's optredens. Bij die van Raf krijg ik zapneigingen.
Ellen blijft ook mijn idolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond zullen we het weten... ik hoop maar dat Raffaela wint maar ik ga niet meer stemmen... Ellen was mijn Idol, voor de rest stem ik niet...
Ik gok van niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op Kelly Clarkson.
Hindquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als hoogtepunt zingen Floortje en Raffaëla ook elk een duet met een internationale ster. De naam daarvan wil RTL nog geheim houden.
Oeh, Skin, dat is tof!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pink is in Europa, Melanie C,Skin, Gavin deGraw, Lucie Silvas ook nog volgens mij..
Waarom blijft de Telegraaf dit aanhouden als waarheidquote:Floortje en Raffaëla zullen ook voor het eerst de Idols-single ten gehore brengen. De ballad Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.
Liever nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Mariah is nu in Parijs om haar nieuwe clip op te nemen..
Da's vast te groot he?
Puke. Doe dan maar Pink, die zal zich kapot ergeren aan suffe Floortje en haar van het podium afkicken en dan lekker verder knallen met Raffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |