OPROTTEN GODVERDOMME OF IK SLA JE ANDERE OOG OOK BLAUW.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja.
Jullie zijn beste maatjes zo te zien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef tonks het volgende:
[..]
OPROTTEN GODVERDOMME OF IK SLA JE ANDERE OOG OOK BLAUW.
kee?
Waarom toch altijd weer zo plat en zo banaal?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef tonks het volgende:
[..]
kee?
Weet niet ben aan de drank enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom toch altijd weer zo plat en zo banaal?
Verkeerde forum?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom toch altijd weer zo plat en zo anaal?
Of dan is die er wel maar werkt ie nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef PsyCha het volgende:
Inderdaar heel irritant. En soms is er geeneens een knopje om het weg te klikken.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef tonks het volgende:
[..]
kee?
Kneus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom toch altijd weer zo plat en zo banaal?
quote:
ga dat eens snel doen danquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Lucille het volgende:
Ja, dat is gigantisch kut. Ik heb het ook op mijn website en heb nog steeds niet de tijd gevonden om het er af te halen.
Probleem is dat het in een flash ding zit en als ik die er af haal is mijn eerste pagina gelijk leeg. Dus het is niet een kwestie van 1 regel weghalen, ik moet er echt werk van maken.quote:
quote:
url?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Probleem is dat het in een flash ding zit en als ik die er af haal is mijn eerste pagina gelijk leeg. Dus het is niet een kwestie van 1 regel weghalen, ik moet er echt werk van maken.
websites die met een flash-animatie openen kunnen ook erg naar zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Probleem is dat het in een flash ding zit en als ik die er af haal is mijn eerste pagina gelijk leeg. Dus het is niet een kwestie van 1 regel weghalen, ik moet er echt werk van maken.
Pauper, een echte kerel (zoals ik) heeft 2 geluidskaarten. 1 voor de windows sounds en 1 voor je winamp dan heb je dat probleem nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:49 schreef tonks het volgende:
Sjonge jonge jonge!
Hoe irritant is dat, vooral als je een beetje muziek aan het luisteren bent of als je volume te hard staat. Je schrikt je telkens kapot, ze kunnen beter een soort van knop op de site zetten als je muziek wilt horen..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef HAL9000S het volgende:
Inderdaad, achterlijk irritantIk klik deze verschrikkelijke sites dan ook gelijk weg.
Dat zit in Opera, maar das natuurlijk geen optie als je FF gebruiktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:30 schreef pretvlek het volgende:
Waarom hebben browsers geen functionaliteit die geluid standaard "uit" zet? Ik wil nooit geluid, of het nu zo'n mongolen-midi is of een irritante reclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |