Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef Minisuisse het volgende:
Dacht even dat dit weer zo'n kutlemming was
jij hebt echt elke dag wel wat te klagen hequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Godverkolere....
Kreeg net van een collega een NIM2 snoepje aangeboden. Ik erop zuigen als een tierelier (zoals dat een zuurtje toebehoord) smaakt het naar fucking spaanse peper ofzo![]()
![]()
Volgens mij maken ze die zooi niet meer ofzo, kan op internet ook al niks over NIM2 terugvinden... Had het idee dat dat kutding verlopen was![]()
En die tyfuscollega's maar lachen in de kamer hiernaast. Die dachten vast dat ik me verslikt had![]()
Zo'n vorm hadden ze wel, alleen dan Nimm2 verpakking. En zag er niet opengemaakt uit ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef buzzer het volgende:
altijd leuk die fopwinkelsnoepjes
[afbeelding]
Fopsnoepjes helemaal opvretenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zo'n vorm hadden ze wel, alleen dan Nimm2 verpakking. En zag er niet opengemaakt uit ofzo.
Als ik erachter kom dat die collega me heeft lopen te fucken gooi ik morgen afwasmiddel door het koffiezetapparaat, drink ik morgen mooi thee.
die zijn toch van zeep?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef buzzer het volgende:
altijd leuk die fopwinkelsnoepjes
[afbeelding]
ey c0nd0rquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |