Hij noemt je een aso uit een pauperbuurt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Lunar het volgende:
Zelfde situatie hier veldmuis![]()
Dat H5N1 is wel een mode-woord aan het worden zeg... zelfs de aso uit een pauperbuurt ken het![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij noemt je een aso uit een pauperbuurt!
Lid van scientology?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb precies dezelfde symptomen Veldmuis. Alleen heb ik soms de behoefte om keihard op het bureau te springen en met mijn armen te gaan zwaaien.
Gelukkig weet ik dat nog te onderdrukken.
Ik voel me nu letterlijk opgehokt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef Appellenflappen het volgende:
Blijven jullie wel binnen?
Bedankt.
Morgen ga ik gewoon naar school muwhahaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef Appellenflappen het volgende:
Blijven jullie wel binnen?
Bedankt.
Muhaha als je de leraren maar aansteekt danquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Lunar het volgende:
[..]
Morgen ga ik gewoon naar school muwhaha![]()
zal ze leren het rooster steeds te veranderenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Muhaha als je de leraren maar aansteekt dan.
Wat dat betreft is school net als de bold, 1 dag niet kijken = niks gemistquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Lunar het volgende:
Ik ben zo iemand die denkt van alles te missen bij één dag afwezigheid
Jij kijkt 'de bold'quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Wat dat betreft is school net als de bold, 1 dag niet kijken = niks gemist. Nou moet je deze regel natuurlijk niet stelselmatig toepassen maar zo af en toe kan echt geen kwaad.
Je hoeft geen smoesjes te verzinnen schaam je er maar niet voor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef Appellenflappen het volgende:
Ik keek 'de bold'. Snel afgeleerd overigens.
Sjah, 4 zussen + ma. Er valt nu niets meer te redden.
(nee, ben geen homo of bi).
kunnen muizen nu ook al vogelgriep krijgen? gebeten door een geïnfecteerde kat zeker....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:01 schreef veldmuis het volgende:
Kutzooi, ik zit al de hele dag m'n neus te snuiten en te niezen. Wordt er totaal gek van! Misschien dat het H5N1 is, maar dat weet ik nog niet zeker. Zodra ik meer weet laat ik het weten!
Succes!
Groetjes,
veldmuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |