Bier en mayonaise.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
Wat heb je geslikt, BrauN?
Ga je nu weer frikadellen eten dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef BrauN het volgende:
... je hebt gelijk.
ONZ is niks meer voor mij. FOK! ook niet. Ik treed af...
Vaarwel!
Door elkaar heen?quote:
je bent de frikandellen vergetenquote:
Tonks en Chowi, kap er eens mee. De grap is er wel af ondertussen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef tonks het volgende:
J'adore le joey
Ja Tonks, pass me je MSN.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tonks en Chowi, kap er eens mee. De grap is er wel af ondertussen.
Inderdaad, die stervende hoerekanker Joey!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Snakey het volgende:
Over welke 'grap' gaat het? Ik ben er even tussenuit geweest en ben zodoende onwetend.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet eens een grap. Dus. Ontopic.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Over welke 'grap' gaat het? Ik ben er even tussenuit geweest en ben zodoende onwetend.
Wat heb je eraan je gaat toch wegquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Over welke 'grap' gaat het? Ik ben er even tussenuit geweest en ben zodoende onwetend.
Je weet dat ik je waardeer, BrauN.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je gaat hard gaat wenen om het feit dat BrauN op het punt staat om ons te verlaten voor altijd. Dus begin daar eens mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is niet eens een grap. Dus. Ontopic.
On what topic?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je gaat hard gaat wenen om het feit dat BrauN op het punt staat om ons te verlaten voor altijd. Dus begin daar eens mee.
Nee hoor, dat was een grapje, danwel grolletje.quote:
Je kunt nu ook daadwerkelijk dingen wínnen op eBay?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was een grapje, danwel grolletje.
Ik heb een sociaal leven gewonnen op eBay dus vandaar dat ik nu niet meer zo vaak dit forum kan bevlekken met mijn humor!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was een grapje, danwel grolletje.
Ik heb een sociaal leven gewonnen op eBay dus vandaar dat ik nu niet meer zo vaak dit forum kan bevlekken met mijn humor!
Er steekt een enorme, dikke, vieze tumor uit je buik. Voor als je het nog niet door had.quote:
Welnee. Dat zijn resten navelstreng.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Er steekt een enorme, dikke, vieze tumor uit je buik. Voor als je het nog niet door had.
Dat is je MSN toch niet, gekkie.quote:
Oökay.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef tonks het volgende:
Wel hoor, echt waar.
doe volgende keer dan gewoon een zelfmoordpoging, zoals iedereen die aandacht wilquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef BrauN het volgende:
Gaat dit nog een goed topic worden, of...?
Dit was enkel een schreeuw om aandacht. Jullie kunnen nu wel weer normaal tegen me doen hoor.
Kusje. Je bent lief. En je bent een hele leuke user. We missen je. Je bent lief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef BrauN het volgende:
Gaat dit nog een goed topic worden, of...?
Dit was enkel een schreeuw om aandacht. Jullie kunnen nu wel weer normaal tegen me doen hoor.
*kraskras*quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
doe volgende keer dan gewoon een zelfmoordpoging, zoals iedereen die aandacht wil![]()
ik duw je wel even over de lijn danquote:
Een sociaal leven is voor mietje!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Thieske het volgende:
Vroeger was alles beter:'(
Toen radio bendeleider er nog was en BrauN geen leven gewonnen had op Ebay.
zeg eh, R&P is een deurtje verder hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:02 schreef Stofje het volgende:
Kusje. Je bent lief. En je bent een hele leuke user. We missen je. Je bent lief.
ze protesteert in ieder geval nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig je 'sociale leven'?
Tja, opeens weet je het....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig je 'sociale leven'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |