Dit moet i.m.o. een Fokker zijn geweest, kan niet andersquote:Van Mokkels.nl;
Mokkels.nl heeft vernomen dat de politie er vanmorgen aan te pas is gekomen om SBS Game-On presentatrice Gigi Ravelli van een belager te bevrijden. Deze manspersoon zou haar bij de ingang van het SBS-pand hebben opgewacht en hij claimde dat de nietsvermoedende presentatrice hém persoonlijk aansprak als hij naar haar op tv keek.
Recent deed ze op TV de uitspraak: 'als je meubels van Ikea hebt dan zoek ik je' en 'als je een stier bent, moet ik jou hebben'. De man voldeed aan beide criteria en voelde zich dusdanig aangesproken dat hij Gigi persoonlijk opzocht en zijn verliefdheid aan haar verklaarde. Een andere website berichtte vandaag dat recentelijk de domeinnaam van Gigi zou zijn gekaapt.
Uhuh, die met die goeie jetsersquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef -Marc- het volgende:
Hoe triest kan je zijn...
Is Gigi trouwens die leuke blonde???
Die andere is nog geiler! ik weet alleen neit hoe ze heetquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
Ze praten allemaal tegen je, je bent dom, er is op dat tijdstip verder niemand die kijkt..
Reden genoeg voor mij om hem eens door het vuistje te jagen, als we toch met z'n 2en zijn
Die ziet er wel lief uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef Mobster273 het volgende:
Gigi
Die dus...
Tja, dan moet je je toch gaan afvragen waar het mis is gegaan als je zo reageert op zo'n belspeldel...![]()
Wytskequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:35 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Die andere is nog geiler! ik weet alleen neit hoe ze heet. Maar die zit ook bij SBS dacht ik.
laten we voorop stellen die ik zeker geen nee tegen haar zou zeggen, maar ik vind haar nou ook weer niet zo bijzonder als veel anderen vinden...quote:
Door het vuistje telt niet mee...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wytske![]()
Ik heb ze stuk voor stuk al gehad
Je ben heaumeaux ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laten we voorop stellen die ik zeker geen nee tegen haar zou zeggen, maar ik vind haar nou ook weer niet zo bijzonder als veel anderen vinden...
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laten we voorop stellen die ik zeker geen nee tegen haar zou zeggen, maar ik vind haar nou ook weer niet zo bijzonder als veel anderen vinden...
Habba habbaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wytske![]()
Ik heb ze stuk voor stuk al gehad
Je collega's weten niet dat je heaumeaux bent ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik krijg van collega's wel de opmerking dat altijd als ze me tegenkomen in de stad ik weer een ander "lekker wijf" bij me heb, en dat ik in de kroeg ook altijd de aanspraak heb.
nee, juist wel, dat is het nu juist.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je collega's weten niet dat je heaumeaux bent ?
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen voor homo's vallenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nee, juist wel, dat is het nu juist.
Bij mij ook hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen voor homo's vallen(als vriend dan).
Omdat ze weten dat ze toch niet geil betast en aangekeken worden als ze weer een minirokje dragen met uitgaan. Met homosexuele mannen zijn ze veilig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |