hij speelt ze bij jambaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
en dan downloaden via PC als dat kan
Heej.. Jij bent de mod!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef buzzer het volgende:
dit ziet er uit als een warez request...
Afspelen, en dan opnemen met een simpel proggie als CoolEdit?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
hij speelt ze bij jamba
af in flash... geen manier om m daaruit te jatten?
warez... wie heeft jou ooit het mod-status durven te geven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef buzzer het volgende:
dit ziet er uit als een warez request...
Zonder te betalen welquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
warez... wie heeft jou ooit het mod-status durven te geven.
mp3's op je telefoon zetten is niks illegaals. vooral via jamba niet![]()
Ervanuitgaande dat het nog over de Jamba geluidjes gaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ligt eraan wát je erop wilt zetten natuurlijk
Van Jamba mag je best stelen, als ze maar zo snel mogelijk faiiliet gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat het nog over de Jamba geluidjes gaat
Het gaat hier niet om mee en ik ben niet zo dom dat ik erom moet gaan vragenquote:
Daar heb je dan wel weer een goed puntquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van Jamba mag je best stelen, als ze maar zo snel mogelijk faiiliet gaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van Jamba mag je best stelen, als ze maar zo snel mogelijk faiiliet gaan
Die heb ik ook, leuke ringtone voor smsjes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde voor smsjes het geluid uit Eurotrip gebruiken: "Mail motherfucker!" Maar helaas kan ik geen eigen mp3's als smstoon instellen. Ik heb hem toch maar even geupload, mocht je het leuk vinden:
http://members.chello.nl/j.a.s.jansen/mail_muthafucka.wav
Heb hem er nu opstaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:20 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.frisia.com/img(...)realtone_jingle1.asp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |