Joh grappenmaker, die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef DeWaasheid het volgende:
He bedankt nog he!
lol so ... let me get this right... eerst hebben ze 5 kratten bier gejat en daarna opgedronken en daarna terug gezet??? en je hebt niet gemerkt????quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Aurelium het volgende:
Een of andere gore kut pauper heeft vannacht al mn bier van balkon geript!!!
Plus nog eens 5 lege krattenmn statiegeld dus.
Echt verdomme man, fietsen, jassen en nu zelfs kratten bier, ik ga denk ik "The Utrecht Saints" beginnen...
Jat volgende keer wel fatsoenlijk bier... da Aldi bier was niet te zuipen man.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef DeWaasheid het volgende:
He bedankt nog he!
en nu in fatsoenlijk Nederlands ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jat volgende keer wel versoenlijk bier... da Aldi bier was niet te zuipen man.![]()
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol so ... let me get this right... eerst hebben ze 5 kratten bier gejat en daarna opgedronken en daarna terug gezet??? en je hebt niet gemerkt????
je word echt de rocco van de utrecht saints
Probeer je je zo een alibi te verschaffen ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol so ... let me get this right... eerst hebben ze 5 kratten bier gejat en daarna opgedronken en daarna terug gezet??? en je hebt niet gemerkt????
Nee dr stonden 5 lege kratten en anderhalve volle.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja... sorryquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.
Pauperquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jat volgende keer wel fatsoenlijk bier... da Aldi bier was niet te zuipen man.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Probeer je je zo een alibi te verschaffen ?![]()
![]()
![]()
dat is wel tamelijk storend ja, maar waarom bewaar je je bier op het balkon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Aurelium het volgende:
Een of andere gore kut pauper heeft vannacht al mn bier van balkon geript!!!
Plus nog eens 5 lege krattenmn statiegeld dus.
Echt verdomme man, fietsen, jassen en nu zelfs kratten bier, ik ga denk ik "The Utrecht Saints" beginnen...
Ik denk dat het een SEAL commando was die een droge bek had en zich aan zijn tuigje heeft laten zakkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laag zit je balkon dan wel niet![]()
Een verdieping hoog, maar met een ladder, die die paupers waarschijnlijk ook gejat hebben, kom je er wel op ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laag zit je balkon dan wel niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |