Ik kan heel hard fluiten naar mijn geld. Ik heb een concurente vordering.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef Slarioux het volgende:
Je kan waarschijnlijk ook fluiten naar je geld, of heb je dat al terug?
en de contracten, zijn die wel afgesloten? Ik zou maar eens met de provider gaan bellen want wellicht kom je er nog onderuit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef it_was_me het volgende:
Ik heb 1 maand geleden 2 telefoons besteld ( en betaald) bij gsm web. Ik krijg vandaag een brief dat ze sinds 28 februari failliet zijn en ik kan fluiten naar mijn telefoons.
OMG, je bent ook alle berichten dat je dronken bent weg aan het halen he.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Schopje NWS -> KLB
quote:Webshopping B.V.
Kalmarweg 14-8
9723 JG Groningen
t +31-50-5474180
f +31-50-5498925
e info@webshoppingbv.nl
Bij vonnis van de Rechtbank Groningen van 28 februari 2006 is Webshopping B.V., gevestigd te Groningen aan de Kalmarweg 14-8, h.o.d.n. (en via de domeinnamen) camerahuis.nl, camerahuis.be, gsmhuis.nl, gsmhuis.be, mp3huis.nl, mp3huis.be, pdahuis.nl, pdahuis.be, en digitalecamera.nl, in staat van faillissement verklaard met aanstelling van de heer mr. W.A. Entzinger tot curator.
In verband met dit faillissement is het niet langer mogelijk bestellingen via de door Webshopping B.V. geëloiteerde websites te plaatsen. In de aankomende periode zal door de curator worden onderzocht of en zo ja, op welke wijze lopende bestellingen kunnen worden afgewikkeld.
Als u vragen hebt over dit faillissement, dan kunt u uw vraag per e-mail stellen (faillissementwebshopping@plasbossinade.nl). Ook kunt u van het navolgende telefaxnummer gebruik maken: 050-527 79 59. Het postadres van de curator is: postbus 1100, 9701 BC Groningen. Als u een vordering wilt indienen in dit faillissement kunt u eveneens gebruik maken van de hiervoor genoemde adresgegevens. De indiening van vorderingen moet vergezeld gaan van bewijsstukken waaruit (het bestaan en de omvang van) uw vordering blijkt. Als u een bestelling hebt geplaatst en deze order vooruit betaald hebt door eenbankoverschrijving, (ii) ideal betaling of (iii) creditcard dient uw indiening vergezeld te gaan van de orderbevesting en een (kopie) bankafschrift of afschrift internet bankieren waarop de betreffende betaling zichtbaar is. Niet relevante gegevens kunnen worden afgeschermd. In dit stadium van het faillissement is telefonisch contact met de curator niet mogelijk.
Ten slotte is het van belang dat u duidelijk uw adresgegevens vermeldt in eventuele correspondentie.
Nee, het is nou eenmaal normaal dat elke mod die schop elke offtopic reactie verwijderd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG, je bent ook alle berichten dat je dronken bent weg aan het halen he.....![]()
Bang dat je goede naam op Fok te grabbel gegooid wordt
----
Bovenstaande Mod was trots aan het verkondigen dat hij gezopen had en te dronken was om Mod te spelen. Toen de topic naar KLB moest ging hij ineens alles verwijderen wattie gezegd had
Alcoholistquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, het is nou eenmaal normaal dat elke mod die schop elke offtopic reactie verwijderd.
En ja, ik heb nu als 7 blikken Glosch achter me kiezen. Dikke vette pech !
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, het is nou eenmaal normaal dat elke mod die schop elke offtopic reactie verwijderd.
Open er een zou ik zeggen en verstier dit topic niet met jou problemen omtrend mijn persoon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt ook ontopic post verwijderd.
Het feit dat we hier te maken hebben met een alcolist was al een KLB topic waard.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Open er een zou ik zeggen en verstier dit topic niet met jou problemen omtrend mijn persoon.
Goed idee, alleen heb ik er net al een geopend.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Open er een zou ik zeggen en verstier dit topic niet met jou problemen omtrend mijn persoon.
Waren dat studenten dan ???quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef WesleyW het volgende:
Laatst nog gelezen dat het financieel hartstikke goed ging met GSMHuis en aanverwanten. Maar ja, een stelletje studenten zijn ook nooit te vertrouwen he.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG, je bent ook alle berichten dat je dronken bent weg aan het halen he.....![]()
Bang dat je goede naam op Fok te grabbel gegooid wordt
----
Bovenstaande Mod was trots aan het verkondigen dat hij gezopen had en te dronken was om Mod te spelen. Toen de topic naar KLB moest ging hij ineens alles verwijderen wattie gezegd had
quote:Iemand die 24 uur per dag dronken is en toch een hoge functie weet vast te houden heeft automatisch mijn respect.
Je wil niet weten wat ik in me echte leven doequote:
Nee kloptquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik in me echte leven doe![]()
3 studenten van de Rijksuniversiteit Groningen, die destijds hun diploma nog niet hadden gehaald.quote:
Mooi dan kan de rest nu verder gaan met reageren op de TS, dat verdient ze wel denk je niet?quote:
Tip 1, curator bellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi dan kan de rest nu verder gaan met reageren op de TS, dat verdient ze wel denk je niet?
Universiteit..... Geen management opleiding hoop ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef WesleyW het volgende:
[..]
3 studenten van de Rijksuniversiteit Groningen, die destijds hun diploma nog niet hadden gehaald.
Geen idee, zo goed ken ik ze niet. Maar het zal best wel een management of economische opleiding zijn geweest (dat wordt namelijk op de Zernike gegeven, waar zij vroeger zijn gevestigd). Misschien is het wel overgenomen door Webshopping, en is het vervolgens failliet gegaan. Of ze zijn er vandoor met het geld, kan ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universiteit..... Geen management opleiding hoop ik.
Tenzij ze een doorstart gaan maken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef Slarioux het volgende:
Je kan waarschijnlijk ook fluiten naar je geld, of heb je dat al terug?
Eh, er is wel meer op Zernike hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik ze niet. Maar het zal best wel een management of economische opleiding zijn geweest (dat wordt namelijk op de Zernike gegeven, waar zij vroeger zijn gevestigd).
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Eh, er is wel meer op Zernike hoor
Nou ik heb de brief van de curator gekregen. Ik heb een concurrente vorderingquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef piere het volgende:
ze verdient helemaal niets...
Dank je wel en proostquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi dan kan de rest nu verder gaan met reageren op de TS, dat verdient ze wel denk je niet?
Post jij alleen maar van die bout opmerkingenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
Dan moet je ook maar niet zo pinnerig zijn en je telefoon gewoon in een winkel kopen.
Ten eerste drink je Grolschquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat blikbier per definitie voor pauprs isquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ten eerste drink je Grolsch![]()
Ten tweede, ook nog uit blik![]()
Ten derde, lam van 7 bier![]()
Ten vierde, je bent gewoon een pauper![]()
![]()
![]()
En dat pauper zijn ontzettend de pan uit roeleert!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat blikbier per definitie voor pauprs is
Dank voor deze nuttige info.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:26 schreef Tommeke het volgende:
Pauper is dom! maarja, ik zal even een biertje nuttigen in het Boothuysch
Dank jequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ontopic: lekker kut, zelf nooit meegemaakt. Sterkte, dikke kus en ik hoop dat je ooit wat terug ziet van je spullen![]()
Altijd heerlijk als een studentje mij een pauper noemt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ten vierde, je bent gewoon een pauper![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |