Zijn die andere auto's op de achtergrond ook van jou ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef synthetictherapy het volgende:
Zijn er dan geen fokkers met geld?![]()
Ik ga hem op nog andere sites zetten ook, hij staat me niet in de weg, maar mijn garage hier is te klein om alles mee te nemen dus moet ik van wat dingen afscheid nemen helaas![]()
![]()
![]()
restaureer je ze zelf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef synthetictherapy het volgende:
Ik heb hier al genoeg te doen, heb een 1949 Plymouth gekocht dat een hotrod moet worden, en ik kan maar in een auto te geilijk rijden, verder is de zomer hier vrij kort dus,
Maar wie weet, eerst maar mn huis klaar. en mijn garage is hier al niet klein.
[afbeelding]
en zo moet t ongeveer worden
[afbeelding]
Ik ben eventueel best bereid één van je auto's daarheen te rijden en er een leuke goedkope trein-hop-vakantie voor de terugweg aan vast te plakkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef synthetictherapy het volgende:
en ik kan maar in een auto te geilijk rijden
Deze is echt, prachtig. Het is dat ik een half jaar geleden een spiksplinternieuwe auto heb gekocht, anders was deze van mijquote:
Ik zal er aan denken, ik wil namelijk in Mei nog wel het een en ander ophalen, dus wie weet, stuur me anders even een mailtje met wat gegevens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben eventueel best bereid één van je auto's daarheen te rijden en er een leuke goedkope trein-hop-vakantie voor de terugweg aan vast te plakken
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:05 schreef synthetictherapy het volgende:
en ik vergeet er nog een
Chevrolet Corvair Monza 1965 compleet gerestaureerd, in nieuwstaat, orgineel 23000 mls.
[afbeelding]
prijs 8500 euro
wat zit er in zoiets, een chevy small block? hoeveel liter?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:05 schreef synthetictherapy het volgende:
en ik vergeet er nog een
Chevrolet Corvair Monza 1965 compleet gerestaureerd, in nieuwstaat, orgineel 23000 mls.
[afbeelding]
prijs 8500 euro
damn gaaf zeg, een midengine amerikaan. dat zie je inderdaad niet vaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:52 schreef synthetictherapy het volgende:
De Corvair heeft een luchtgekoelde 6 cilinder boxer motor van 2700cc met 4 carbs,en een powerglide automaat, de motor is achterin gemonteerd, hetgeen dus hoogst ongebruikelijk is voor een amerikaan.
Deze auto heb ik gekocht van de eerste eigenaar en heeft vanaf nieuw gedocumenteerd 23000 mijl gereden, de auto is totaal uit elkaar geweest en gerestaureerd.
Het is dus een niet al te grote amerikaan met goede rijeigenschappen en zuinig.
Ik woon inderdaad niet meer in NL, de auto's staan nog wel in NL en ik ben regelmatig daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |