Het was maar een opmerking over de wilde plannen van onze geachte collega H.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hey, we gaan niet elkaars verleden in duiken he![]()
Iedereen maakt fouten!![]()
Ah okay.. Mijn excuses, zo gauw Twente genoemd wordt schiet ik in de stress. Jeugdtrauma's etcetera, je kent het welquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was maar een opmerking over de wilde plannen van onze geachte collega H..
Je weet waar ik woon, ik denk dat je aan mijn begrip voor jouw situatie niet echt hoeft te twijfelenquote:
Met mijn overwelmende mannelijke uitstraling natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
waarme houd je de wilde zwijnen van je weg?
Ok dan vertrouw ik op jouquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef PhaE het volgende:
[..]
Met mijn overwelmende mannelijke uitstraling natuurlijk
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef nixxx het volgende:
ben ook weer ongeveer in het land der levenden
werk sucks donkeyballs!
quote:
Dan zijn wij het roerend eensquote:
Word jij toch lekker clustercoordinator? of lijkt je dat weer niets?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:28 schreef Mokster het volgende:
Ik vind mijn werk tof. Mede dankzij een geweldige directeur en clustercoördinator.
En nu gaan ze allebei weg. Al over twee weken...![]()
Ik zie het nu erg somber in...
Daarvoor heb ik nog lang niet genoeg ervaring...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
Word jij toch lekker clustercoordinator? of lijkt je dat weer niets?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog lang niet genoeg ervaring...
ok..... hij was flauw...quote:
Ach... Ik weet wie het zegt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
ok..... hij was flauw...
Misschien komen er wel heel toffe langharige hippies met dikke baarden als vervanging!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:28 schreef Mokster het volgende:
Ik vind mijn werk tof. Mede dankzij een geweldige directeur en clustercoördinator.
En nu gaan ze allebei weg. Al over twee weken...![]()
Ik zie het nu erg somber in...
je was wel serieus geschoktquote:
Chicks with gunsquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik neem mn pistool wel mee uiteraard
Je gooit jezelf in de aanbieding?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:42 schreef Polen het volgende:
Misschien komen er wel heel toffe langharige hippies met dikke baarden als vervanging!
Ga dan maar gewoon dood ofzo, ontevreden zak.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst lunchen. Dan dit soort gezeik.
Ik spring met liefde voor jou intercity.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon dood ofzo, ontevreden zak.
En dan heb ik weer vertraging natuurlijk, dank je de koekoek. Verzin maar een andere manier, als ik er maar geen last van heb.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik spring met liefde voor jou intercity.
alleen als je meer dan 80% schiet met tien patronenquote:
Maar wel baardgroei met potentie!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Polen het volgende:
1. Ik heb geen baard.
Je begrijpt niet wat ik bedoel, maar ik heb eigenlijk geen zin in deze discussie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waar zever je nu eigenlijk over. Dit was toch helemaal de discussie niet ?
het gaat erover dat er wel degelijk en zelfs veel hogeschoolmasters bestaan die aan de hogeschool worden afgerond, PUNT.
bovendien leveren in belgië de hogeschoolmasters wel degelijk een toegevoegde waarde op.
industrieel ingenieurs, vertalers-tolken, handelswetenschappers, dat zijn nu niet echt 'minderwaardige' diploma's. Ze zijn in belgië gelijkgesteld met univ, ze zijn van academisch niveau.
Tip voor de volgende keer: reageer dan niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel, maar ik heb eigenlijk geen zin in deze discussie.![]()
Heb je ook zo'n schattig voodoopoppetje voor mij?quote:
Ik ben verslaafd en ik kan het dus niet laten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: reageer dan niet!![]()
Dat is nu precies de reden waarom ik nu nog op mijn werk zit en wederom mijn college ga missen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef nozem het volgende:
Zo. Dat is ook weer af.
Het is erg vervelend om alles altijd maar uit te stellen en op het moment dat het echt niet anders meer kan ineens een enorme perfectionist te worden.
Ik heb even geen inspiratie voor een nieuwe...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef nozem het volgende:
En verwijder die signature nou eens Mokster. Zo leuk was die opmerking nu ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |