quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
En dat is hét moment om jouw tieten te gaan bevoelen!
Jah... en zonder auto helemaal als je dat gewend bentquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
het leven gaat zo veel langzamer zonder fiets
gelukkig ben ik zondag ff wegquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... en zonder auto helemaal als je dat gewend bent
Ik ben morgen in de buurt bij je... ik zal even naar je zwaaienquote:
waarom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de buurt bij je... ik zal even naar je zwaaien
Waarom ik naar je ga zwaaien of waarom ik in de buurt benquote:
beiden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ik naar je ga zwaaien of waarom ik in de buurt ben?
Hey... allemaal tieten en dieren in je fotoboekquote:
Ik ga naar Tilburg omdat ik daar flyers op ga halen voor mijn feest. Ik zwaai naar je omdat ik toch in de buurt benquote:
oeh wel de goeie kant op zwaaien he anders voel ik het niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga naar Tilburg omdat ik daar flyers op ga halen voor mijn feest. Ik zwaai naar je omdat ik toch in de buurt ben
Voelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh wel de goeie kant op zwaaien he anders voel ik het niet!
Wat vals van Twist.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik. Door Twisted_Fok (en andere mensen)
Niet generaliseren, we hadden het over Twist.quote:
Dan is zij de hoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet generaliseren, we hadden het over Twist.![]()
Hard, maar wel een eerlijk antwoord.quote:
Ik ben eerlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hard, maar wel een eerlijk antwoord.![]()
Dat waarderen we allemaal ontzettend in je.quote:
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat waarderen we allemaal ontzettend in je.![]()
It's a dirty job, but Annie has got to do it.quote:
Okquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn maag is leeg van het kotsen op werk
en dan zegt hij dat hij verstand heeft van het bachelor master-systeemquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef JoeyT het volgende:
HBO master doe je toch aan een Uni?
Staat volgens mij officieel gelijk alleen wordt er in het bedrijfsleven toch minder over gedaan. Staat beter als je 'gewoon' een hele universitaire studie hebt afgerond
Nee daarover niet nee....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Okhoef ik me daar geen zorgen over te maken dus
BO bachelors staan niet gelijk aan universitaire bachelors, al zal de praktijkwaarde van de laatste inderdaad beperkt zijn. Met HBO mag je alleen de B achter je naam zetten, met een universitaire bachelor word je BA of BSc, maar je hebt er inderdaad niet zo veel aan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat hij verstand heeft van het bachelor master-systeem![]()
er zijn ontelbare hogeschoolmasters die aan de hogeschool worden afgerond ? ze noemen ook zo omdat ze niet aan de universiteit worden gegeven, logisch hé
industrieel ingenieurs
vertalers
handelswetenschappers
enz.
halen in belgi¨allemaal hun master aan de hogeschool!
ik zeg niet dat ze dezelfde waarde hebben, het gaat erover dat er wel degelijk masters worden afgerond aan de hogeschool.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
BO bachelors staan niet gelijk aan universitaire bachelors, al zal de praktijkwaarde van de laatste inderdaad beperkt zijn. Met HBO mag je alleen de B achter je naam zetten, met een universitaire bachelor word je BA of BSc, maar je hebt er inderdaad niet zo veel aan.
Daar geldt hetzelfde voor, HBO-masters leveren geen toevoeging op en daarnaast zullen ze in de praktijk toch minder waardevol zijn dan universitaire masters, het omgedraaide van de bachelors in feite. Bovendien mag je met een universitaire master de oude titels nog gebruiken, met een HBO-master mag dat niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze dezelfde waarde hebben, het gaat erover dat er wel degelijk masters worden afgerond aan de hogeschool.
waar zever je nu eigenlijk over. Dit was toch helemaal de discussie niet ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:05 schreef Plato1980 het volgende:
Daar geldt hetzelfde voor, HBO-masters leveren geen toevoeging op en daarnaast zullen ze in de praktijk toch minder waardevol zijn dan universitaire masters, het omgedraaide van de bachelors in feite. Bovendien mag je met een universitaire master de oude titels nog gebruiken, met een HBO-master mag dat niet.
Ja, en in Nederland komen alleen maar domme mensen van het HBO.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:09 schreef petitlapin2 het volgende:
bovendien leveren in belgië de hogeschoolmasters wel degelijk een toegevoegde waarde op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |