abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35870911
Te koop aangeboden ivm. aanschaf andere gitaar een in goede staat verkerende Gibson the Paul 2 .
De gitaar verkeerd in uistekende staat met slechts lichte gebruikerssporen.
Alle hardware is orgineel, en de gitaar is ongeveer 1 jaar geleden geheel nagekeken en afgesteld.

Serie nr:93006410

De gitaar komt samen met een harde koffer/flightcase.

Ik woon zelf in Litouwen maar ben regelmatig in Nederland, bij intresse is het mogelijk dat ik de gitaar bij mijn broer neerzet zodat hij daar te bezichtigen is.
In overleg kan ik ook indien ik in NL ben ergens afspreken of langskomen daar ik dan toch door heel nederland reis om familie en vrienden te bezoeken.
Dat zou eventueel in Mei kunnen want dan ben ik voor 3 weken in NL

Prijs: doe een bod boven de 500 euro.

donderdag 9 maart 2006 @ 10:28:17 #2
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_35871101
leuke gitaar. het is geen eyecatcher, maar wel een werkpaard. perfecte koop voor iedereen die gaat voor kwaliteit en sound boven looks en bling-bling.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_35871223
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef punchdrunk het volgende:
leuke gitaar. het is geen eyecatcher, maar wel een werkpaard. perfecte koop voor iedereen die gaat voor kwaliteit en sound boven looks en bling-bling.
ik heb 0 verstand van gitaren, maar een werkpaard??
nou ja... zal wel
pi_35871289
Ik denk dat hij bedoeld dat het een gitaar is zonder fratsen (dat scheelt) het is inderdaad een solide gitaar, kwalitatief erg goed, en goede sound, maar ook geschikt voor scheurwerk.
Ik doe hem weg omdat ik een Telecaster wil kopen, en ik meestal op mijn strat speel, die ligt me gewoon even beter.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:03:18 #5
7091 punchdrunk
pi_35877262
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef biertank het volgende:

[..]

ik heb 0 verstand van gitaren, maar een werkpaard??
nou ja... zal wel
veel les pauls hebben een figured top (mooi houtpatroon) en zien er dus duur en luxe uit, eventueel met goudkleurige hardware. ook hebben ze meestal block of trapezium inlays op de hals, deze heeft gewone dots.

m.a.w.: deze gitaar is niet gemaakt om er duur of chique uit te zien, maar hij is gemaakt om op te spelen.

stiekem begin ik dit mooier te vinden dan die mooie topjes.

ik heb nog een supermooie epiphone les paul met seymour duncans liggen, wellicht doe ik die wel van de hand en koop ik deze. maarja, dat zal dan wel weer even duren.

pi_35877472
Deze heeft dus de wijnrode lak, maar er is door de lak nog wel enigszins het houtpatroon te zien, wat ik zelf dus wel erg mooi vind.
En als je intresse hebt ik heb geen haast met de verkoop, de telecaster die ik wil kopen is van een vriend en die houd hem apart tot ik het geld heb.
Ik hoef er ook niet echt vanaf, maar het is zonde want ik speel er nooit op, ik vind de iets smallere hals van mijn strat veel fijner spelen, en het is zonde dat deze dus stof staat te vergaren.
pi_35921537
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:03 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

Hoeveel vraag je ervoor ?
......Signature-loos......
pi_35984012
Maandagochtend kikkerdekik

eenmaal andermaal??????????????
  maandag 13 maart 2006 @ 11:33:08 #9
7091 punchdrunk
pi_35985433
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:21 schreef Even het volgende:

[..]

Hoeveel vraag je ervoor ?
hij staat niet echt te koop. nieuwprijs is ¤450 + een set Zebra Seymour duncans (JB/Jazz) a ¤ 90 per stuk. voor een goed bod sta ik altijd open.

maar goed. dit is het topique van mijn geeerde collega gitarist, dat wil ik niet kapen. mocht je serieuze interesse hebben, dan kun je me altjd mailen. laten we er in dit topic over ophouden..
pi_35985678
Erg aardig , en mijn dank ervoor, maar ben niet te beroerd om een collega te helpen haha.
Greetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')