Als jij persoonlijk langs komt, Krijg je van mij een ijsje!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
TS tracteert ons allemaal op een ijsje
Energiebedrijven maken ook fouten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef wdn het volgende:
Goed gedaan! Heb je je energie geherkauwd om het 20 euro lager te krijgen?
Nee, het klopt allemaal op de rekeningquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:58 schreef _o_ het volgende:
[..]
Energiebedrijven maken ook fouten.
Ik verwacht eind dit jaar een forse teruggave. Toen ik hier anderhalf jaar geleden introk, heeft het 4 maanden geduurd voordat de energiemaatschappij doorhad dat mik toch echt klant van hen wilde worden. Toen hebben ze mij een dermate hoog maandbedrag gegeven dat ik in 8 maanden het energieverbruik van 12 maanden zou betalen. Deze verhoging is ongeveer gelijk aan de verhoging die men eind vorig jaar invoerde om de gestegen energieprijzen te bekostigen. Alleen is het mij toen niet gelukt om ze ervan te overtuigen dat ik die verhoging in principe al gehad had en hebben ze het maandbedrag nog een keer verhoogd. Die tweede verhoging krijg ik straks gewoon terug dus.
Wanneer ben jij aan de beurt? Heb je ook een vaste datum?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:01 schreef HassieBassie het volgende:
Vorig jaar kreeg ik 700 euro terug, en ging mijn maandbedrag van 93 naar 90 Euro![]()
Dit jaar dus weer lekker geld terug![]()
Ja, moet ik nog even over nadenken. Maar ik kan via internet zo een nieuw maandbedrag ingevenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:03 schreef Paladina het volgende:
Rondje voor de hele zaak dacht ik zoMaar kijk uit dat je volgend jaar niet opeens te weinig voorschot betaalt ofzo, aangezien de prijzen wederom zullen stijgen.
kan je hem niet laten bezorgen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Als jij persoonlijk langs komt, Krijg je van mij een ijsje!
Ergens rond Juni dacht ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wanneer ben jij aan de beurt? Heb je ook een vaste datum?
Dat zal wel meevallen, als het goed is ben ik dan voorzien van nieuwe kozijnen met HR++ glas en een nieuwe cvquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
Leuk. Kan je volgend jaar weer bijbetalen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |