Wees blij, een retourtje Groningen kost mij ¤35,20.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:37 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb de kaart ingeleverd en nu moet ik naar Groningen morgen. 15 euro voor een retourtje.![]()
Inderdaad! Voor vrouwen schijnt het ook vaak te werken om gewoon een kaartje zonder datum te kopen en daarop een aantal keer te gaan als ze dan langs komen grote puppy ogen opzetten: "Maar, maar.. Ik wist het niet.. *snif*".quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:36 schreef JoPiDo het volgende:
uurtje knutselen, geen conducteur die er naar omkijkt
Stommeling, je had die kaart als kwijt geraakt moeten opgeven en dan had je hem nu nog gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:37 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb de kaart ingeleverd en nu moet ik naar Groningen morgen. 15 euro voor een retourtje.![]()
Tot ze erachter komen en je ¤ 68 per halve maand terug kan betalen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef frenkck het volgende:
[..]
Stommeling, je had die kaart als kwijt geraakt moeten opgeven en dan had je hem nu nog gehad.
Ja tot het eind van het jaar ja dan moet ie alsnog wegquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef frenkck het volgende:
[..]
Stommeling, je had die kaart als kwijt geraakt moeten opgeven en dan had je hem nu nog gehad.
Hoe wil een conducteur er achter komen het in principe een officiele OV kaart is ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot ze erachter komen en je ¤ 68 per halve maand terug kan betalen!
Je weet het nooitquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe wil een conducteur er achter komen het in principe een officiele OV kaart is ?
Mischien dat ze je pakken als ze der scanner erop zetten maar dat zie je ze toch nooit doen.
Ik heb een keer gehad, in de trein, dat ze de kaart niet alleen wilde zien, maar ook vasthouden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe wil een conducteur er achter komen het in principe een officiele OV kaart is ?
Mischien dat ze je pakken als ze der scanner erop zetten maar dat zie je ze toch nooit doen.
Dat is een ander verhaal .Gelukkig is de neef van de kapper van mijn beste vriend nooit gepakt met zijn OV ( die 1 maand voor het stoppen van zijn school heeft aangevraagd) waarmee die tot 31 december 2005 gratis heeft kunnen reizen .quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je weet het nooit
En zometeen gaan ze ook nog is over op OV-chipkaart dus je hebt er niet zo heel lang meer wat aan![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal .Gelukkig is de neef van de kapper van mijn beste vriend nooit gepakt met zijn OV ( die 1 maand voor het stoppen van zijn school heeft aangevraagd) waarmee die tot 31 december 2005 gratis heeft kunnen reizen .![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |