wat ? jij nog een keer vertalen voor mijquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:03 schreef Mrln het volgende:
moslijms mogen niet gokken/kansspelen etc etc....nepmoslijm![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
wat ? jij nog een keer vertalen voor mij
ik jou niet begrijp![]()
selectief visuele doofheid...knap hoor..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
wat ? jij nog een keer vertalen voor mij
ik jou niet begrijp![]()
wat ?quote:
dat is nou mijn ervaring in dat gebiedquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef Mrln het volgende:
[..]
selectief visuele doofheid...knap hoor..![]()
hun zijn schuldig omdat zij.....of zij zijn schuldig omdat hun......of.....of.....of.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wat ?
hun zijn schuldig omdat zij niet hebben gewonnen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
hun zijn schuldig omdat zij.....of zij zijn schuldig omdat hun......of.....of.....of.....
leer nederlands sukkel
ohja, het is trouwens "ik zit er niet mee" niet "ik zit er niet mij"
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wat ?
hun zijn schuldig omdat zij niet hebben gewonnen![]()
1 euro neergelegdquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:10 schreef Blue_MnM het volgende:
5,79 Euro![]()
Dat krijg je d'r van als je gierig inzet![]()
5,79 Euro![]()
![]()
![]()
oow dank je wel meesterquote:
ik had ooit 25 piek met een kraslotquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:13 schreef Nega het volgende:
Ik heb wel is 25gulden in de toto gewonnen.dusss.
1 euro...dat is 5 cent per hoer maagd minder..jij krijgt nog maar 52 maagden geiten... way to go schandknaapquote:
bronquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:17 schreef Mrln het volgende:
[..]
1 euro...dat is 5 cent per hoer maagd minder..jij krijgt nog maar 52 maagden geiten... way to go schandknaap![]()
dat is Meki taalquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
zal wel somalisch / zwahili zijn
ik ken het in ieder geval niet
Dat introduceert me helemaal niks kutnewbiequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef Jb_fps. het volgende:
Benfica Roeleerd 8-| Alleen jammer voor Gerrard 8-|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |