Is misschien een optie jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Misschien een paar mooie meiden inzetten.
Wel 2 wedstrijden meer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is misschien een optie ja.
RBC vreest iig een terugloop van de verkoop van seizoenskaarten, ze gaan ze zeer waarschijnlijk iig goedkoper maken (logisch ook natuurlijk een divisie lager).
Ja, hij doet het aardig. Veel beter (doelgerichter) dan in zijn eerste periode bij RBC. Vreemd dat hij bij Vitesse is afgetest omdat men op zoek was naar een echte spits ipv een vleugelaanvaller. Terwijl hij hier dus laat zien ook nog over scorende capaciteiten te beschikken. Volgens mij heeft hij er al meer gemaakt dan Junker?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:58 schreef DeVinger het volgende:
Dat had ik ook graag gezien als Vitesse supporter
Hoe doet Sillah het? Wel aardig ofnie, afgetest bij Vitesse eerder dit seizoen.
Inderdaad, hij werd als linksbuiten afgetest volgens mij. Hij was dan ook niet nodig met Frankel en Esajas in de selectie, maar ik had hem er best bij willen hebben. Zeker omdat Esajas te licht is. Hij is dan ook niet als spits afgetest of gescout, maar scoort inderdaad wel meer dan onze nr 1 spits.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ja, hij doet het aardig. Veel beter (doelgerichter) dan in zijn eerste periode bij RBC. Vreemd dat hij bij Vitesse is afgetest omdat men op zoek was naar een echte spits ipv een vleugelaanvaller. Terwijl hij hier dus laat zien ook nog over scorende capaciteiten te beschikken. Volgens mij heeft hij er al meer gemaakt dan Junker?
Zo'n belangrijke match dat ik hem laat schieten voor Antwerp - KV Mechelen...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef Springsteen27 het volgende:
Roda gaat er knalhard aan heeeeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Is de komst van Delanoy ook al officieel dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laurens ten Heuvel en Sven Delanoy naar RBC.
Je bent er nog vrij lang vanuit gegaan dat het wel goed zou komen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Promovendus het volgende:
Ik ben bang dat ik me te weinig gericht heb op de eerste divisie om hier een zinnig woord over te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |