abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50738789
Ik weet niet of het de Zeeuwen trekt eigenlijk, wel een leuke sponsor.
That's all folks!
pi_50738921
Zouden ze meer betalen dan die gaybar?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:39:41 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50739287
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Zouden ze meer betalen dan die gaybar?
Ik weet niet wat jou stamkroeg FCDB geboden heeft.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50740284
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of het de Zeeuwen trekt eigenlijk, wel een leuke sponsor.
Ben je gek. Die zijn bijna allemaal voor feyenoord en Ajax volgens mij.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:28:54 #280
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_50747426
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ben je gek. Die zijn bijna allemaal voor feyenoord en Ajax volgens mij.
Valt nog best tegen, ik kom uit Roosendaal maar werk in Zeeland en daar zjn toch best wat collega's voor RBC....
.
..
...
....
pi_50748206
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jou stamkroeg FCDB geboden heeft.
jouw.

En joda rent voor diezelfde "gaybar"
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:00:43 #282
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50748407
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

jouw.

Teletoeter
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:07:46 #283
183071 topboyrobbie
Rosmalen de gekste
pi_50748575
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

jouw.

Nou mallerd, kijk je nu alweer naar andere mannen? Dat zou je niet meer doen lekker stuk van me.

Al zijn de lafaards nog zo snel, de M-Side achterhaalt ze wel !!!
pi_50752054
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef topboyrobbie het volgende:

[..]

Nou mallerd, kijk je nu alweer naar andere mannen? Dat zou je niet meer doen lekker stuk van me.

Dat heb ik nooit gezegd bovendien post deze "held" wel gewoon onder zijn eigen naam.
pi_50863140
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Valt nog best tegen, ik kom uit Roosendaal maar werk in Zeeland en daar zjn toch best wat collega's voor RBC....
Je krijgt nu eenmaal niet 100 fans extra in je stadion simpelweg doordat er een Zeeuwse sponsor op je shirt staat. Daarnaast is RvY al ruim 2 jaar sponsor hier en ook zeker niet de enige Zeeuwse sponsor. De laatste twee jaar hebben we langzaam aan wel wat terrein gewonnen op Zeeuws gebied, maar de echte voetbalfans, die nu al ondergebracht zijn bij bijvoorbeeld NAC, Feyenoord of PSV zul je er niet mee winnen.

Ik ben er blij mee desalniettemin. Goede sponsor, beter dan dat gebakken lucht van een IT.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:05:12 #286
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50863905
Er stond een paar maanden terug een artikel in BN geloof ik, waaruit bleek dat RBC veruit de populairste BVO in Zeeland is. Zo slecht doet RBC het niet wat dat betreft, denk ik.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:00:33 #287
90067 Jantje-RSD
Ain't no party like a....
pi_50911112
ROOSENDAAL - Het Rosada Factory Outlet Center in Roosendaal gaat de noodlijdende voetbalclub RBC sponsoren. Dat is woensdag bekendgemaakt. De naam Rosada komt op de broek en mouwen van de voetballers te staan.
http://www.roosendaaldegekste.nl/
[url=http://tolerantie.nu[/url]
  zondag 8 juli 2007 @ 15:04:13 #288
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51260286
Het beleid van RBC voor dit seizoen, aldus de persmap:
quote:
BELEID

RBC Roosendaal streeft er naar om in het seizoen 2007-2008 mee te spelen in de top van de eerste divisie, met als doelstelling terug te keren op het hoogste niveau. Voor de middellange termijn streeft de club behoud eredivisie na, waarbij - met alle realiteitszin - de eerste jaren rekening zal worden gehouden met nogmaals een eventuele (kortstondige) teruggang naar de eerste divisie.

De begroting zal in het seizoen 2007-2008 6,2 miljoen euro bedragen. Om een structurele eredivisionist te worden dient de begroting op de lange termijn door te groeien naar acht tot tien miljoen euro, exclusief horeca-omzet. Voorwaarde hiervoor is enerzijds uitbreiding van het stadion en anderzijds het aanboren van voor RBC Roosendaal nieuwe inkomstenbronnen, zoals bijvoorbeeld directe inkomsten uit het voetbal.

Het stadion zal voor wat betreft haar faciliteiten eredivisiewaardig dienen te zijn. Dit betekent zowel aan de licentie-eisen voor de eredivisie voldoen als toegroeien naar een ‘eredivisiecapaciteit’. Dit laatste betreft enerzijds de capaciteit van de tribunestoelen en business-seats en anderzijds de uitbreiding van overige commerciële faciliteiten die het mogelijk maken de commerciële begroting naar een hoger niveau te tillen. RBC Roosendaal streeft er nog altijd naar zo spoedig mogelijk uit te breiden. De uitbreiding is voorwaarde bij de verkoop van het stadion die de komende maanden zijn beslag moet krijgen.
Met name de uitbreiding van commerciële faciliteiten, zoals business-units geniet prioriteit.

Het imago van RBC Roosendaal dient zich dusdanig verder te ontwikkelen dat spelers met potentie graag voor RBC Roosendaal uitkomen en dat de achterban zich graag en daadwerkelijk met RBC Roosendaal identificeert. RBC Roosendaal zal zich daarbij nog nadrukkelijker in West Brabant en Zeeland gaan profileren. Het aantal seizoenkaarthouders dient op de middellange termijn maximaal te zijn in relatie tot de capaciteit en in het seizoen 2007-2008 te worden geoptimaliseerd, rekening houdend met het uitkomen in de eerste divisie. Bovendien moeten grote ondernemingen zich graag aan RBC Roosendaal willen binden. De sponsorinkomsten zullen geoptimaliseerd moeten worden door een uitbreiding van het sponsorbestand evenals het werven van een bredere bovenlaag van Businesspartners en Royal Sponsors, waardoor het geprognosticeerd inkomstenniveau van 2,8 miljoen euro in seizoen 2007-2008 kan worden gerealiseerd. De horeca dient haar omzet verder te verhogen na de stijging die de afgelopen twee seizoenen na de up-grading van de horecafaciliteiten reeds is ingezet. Een verdere omzetverhoging van de horeca zal overigens in sterke mate gerelateerd zijn aan de uitbreiding van het stadion. Het RBC Stadion dient uiterlijk seizoen 2008-2009 hèt zakencentrum van de regio te zijn.

De voetbalopleiding is bij de eerste kwalificering door de KNVB met vier sterren beoordeeld. De doelstelling is om deze kwalificatie te behouden. Voorts zullen alle elftallen op de middenlange termijn op het hoogte niveau dienen uit te komen en dient er jaarlijks één A-junior door te stromen naar de 1ste selectie.
RBC Roosendaal gaat de mogelijkheden onderzoeken voor een gecombineerde opleiding met één of meerdere andere Betaald Voetbal Organisaties.

RBC Roosendaal zal zich op het gebied van sociaal maatschappelijk ondernemen ook komend seizoen nadrukkelijk profileren, middels de vele structurele projecten die zij heeft lopen, te weten schoolbezoeken, clinics amateurverenigingen, wedstrijd bezoek ernstig zieke kinderen, buurtactiviteiten op het Cruyff Court in de wijk Westrand, projecten met gehandicapten met Stichting De Nees en de Cruyff Foundation en het project Teamlay@RBC tezamen met het Kellebeekcollege, waarbij zgn. drop-outs in een stimulerende leeromgeving worden gebracht om te voorkomen dat zij afglijden en hun kans om een kwalificatie te behalen en een arbeidsplaats te vinden wordt vergroot.

RBC Roosendaal conformeert zich aan de normstellingen van het Plan van Aanpak dat bij de KNVB jongstleden januari is ingediend. Dit Plan van Aanpak is er op gericht om uiterlijk einde seizoen 2008-2009 terug te keren naar categorie II van het financieel rating systeem van de KNVB en derhalve weer een ‘financieel gezonde Betaald Voetbal Organisatie’ te zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51267775
quote:
RBC Roosendaal zal zich op het gebied van sociaal maatschappelijk ondernemen ook komend seizoen nadrukkelijk profileren, middels de vele structurele projecten die zij heeft lopen, te weten schoolbezoeken, clinics amateurverenigingen, wedstrijd bezoek ernstig zieke kinderen, buurtactiviteiten op het Cruyff Court in de wijk Westrand, projecten met gehandicapten met Stichting De Nees en de Cruyff Foundation en het project Teamlay@RBC tezamen met het Kellebeekcollege, waarbij zgn. drop-outs in een stimulerende leeromgeving worden gebracht om te voorkomen dat zij afglijden en hun kans om een kwalificatie te behalen en een arbeidsplaats te vinden wordt vergroot.
Wat een lulverhaal. We hadden dit jaar een leerling van onze school bij RBC in de jeugdopleiding. Veel begeleiding heeft die jongen niet gehad. In plaats van hem bij liefdevolle ouders in een gastgezin te stoppen, lieten ze het ventje elke dag op en neer reizen. En dan nog raar staan te kijken dat hij het niet vol kon houden.
quote:
De voetbalopleiding is bij de eerste kwalificering door de KNVB met vier sterren beoordeeld. De doelstelling is om deze kwalificatie te behouden. Voorts zullen alle elftallen op de middenlange termijn op het hoogte niveau dienen uit te komen en dient er jaarlijks één A-junior door te stromen naar de 1ste selectie.
Met deze zorg zal dat er nog niet 1 zijn, vrees ik.
pi_51268613
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Wat een lulverhaal. We hadden dit jaar een leerling van onze school bij RBC in de jeugdopleiding. Veel begeleiding heeft die jongen niet gehad. In plaats van hem bij liefdevolle ouders in een gastgezin te stoppen, lieten ze het ventje elke dag op en neer reizen. En dan nog raar staan te kijken dat hij het niet vol kon houden.
[..]

Met deze zorg zal dat er nog niet 1 zijn, vrees ik.
quote:
Wat een lulverhaal.
pi_51300718
Die Fransoos is weer afgetest volgens mij. Kwakman lijkt voorlopig te blijven, gunstig voor ze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 juli 2007 @ 23:42:19 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51506520
Zijn er nog mensen die morgen naar RBC v Wigan gaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51506569
WTF hoeveel spelen die wel niet deze week
  zondag 15 juli 2007 @ 23:52:11 #294
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51506864
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF hoeveel spelen die wel niet deze week
Maandag RBC, dinsdag Zwolle, woensdag TOP en donderdag FC Den Bosch
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 16 juli 2007 @ 15:34:37 #295
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51523999
Wigan? Kan er niks over vinden...
  maandag 16 juli 2007 @ 15:53:17 #296
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51524681
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Omnifacer het volgende:
Wigan? Kan er niks over vinden...
Bij HSC'28 in Heerle.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 16 juli 2007 @ 15:58:18 #297
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51524859
Vaag... RBC-site meldt er niks over, en volgens die melkmuil van de receptie is het ook niet zo dat er vanavond gespeeld wordt. Waar heb jij je info vandaan?
  maandag 16 juli 2007 @ 16:02:39 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51524959
Heeft destijds al op verschillende sites gestaan maar als ik google kom ik alleen deze tegen;

http://news.bbc.co.uk/spo(...)athletic/2000595.stm

Het vreemde is overigens dat het lijkt alsof TOP v Wigan ook geschrapt is inmiddels.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51525095
Volgens de officiele site spelen ze alleen nog Zwolle en Den Bosch.

http://www.wiganlatics.pr(...)0429~1073426,00.html
  maandag 16 juli 2007 @ 16:08:57 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51525144
Was ik inmiddels achter, op de officiele site heeft het overigens wel gestaan, 4 in 4 dagen
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')