ze zeggen dat je beter niet vlak voor het slapen gaan achter de computer moet gaan zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Tasje het volgende:
Ben je 3 dagen ziek geweest, morgen moet je weer aan het werk, wat betekend: 6 uur opstaan...
Kan je gvd niet slapen!!!
Terwijl te weinig slaap de eerste oorzaak was om ziek te worden![]()
Tips?![]()
Ik denk niet dat je dan nog (om zes uur) wakker wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Henno het volgende:
[afbeelding]
In 1 teug... dan moet het lukken.
Maar als t niet lukt moet je toch watquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
ze zeggen dat je beter niet vlak voor het slapen gaan achter de computer moet gaan zitten
want dat activeerd de hersens juist waardoor het inslapen moeilijk gaat worden
Veel koffiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan nog (om zes uur) wakker wordt.
Heeft ook niet gewerkt..quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:12 schreef slaveloos het volgende:
masturberen, maar ja dat is mijn antwoord op alles...
Uhhhhh....quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Tasje het volgende:
Laat ik dat nu net niet in huis hebben![]()
En dat computer uit, ogen dicht, probeer ik al 2 uur...
je bent toch niet na 1 keer gestopt??quote:
Ga dan lekker een boek lezen of zoquote:
idd, ik kan ook niet slapen, maar wil wel (mijn dochter wil niet slapen...)quote:
Oquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
ze zeggen dat je beter niet vlak voor het slapen gaan achter de computer moet gaan zitten
want dat activeerd de hersens juist waardoor het inslapen moeilijk gaat worden
Same here...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:12 schreef slaveloos het volgende:
masturberen, maar ja dat is mijn antwoord op alles...
Ik was wel 'n keer zo laveloos dat, toen ik eenmaal in m'n bedje lag, de wereld niet meer ophield met draaien... Werd kotsmisselijk en slapen lukte al helemaaaal niet...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Same here...
*heb m'n been gebroken*
masturberen
*verkoud*
masturberen
*dorst*
bier
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef brood_korst het volgende:
[..]
O![]()
Dood verwensingBANNE BANNE BANNE !!!
je hebt gelijk, bier is al vervangen door cognac, masturberen is onmogelijk geworden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Same here...
*heb m'n been gebroken*
masturberen
*verkoud*
masturberen
*dorst*
bier
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|