abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:21:09 #26
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_35858921
Euh ja, ik zie gasten met een wazig gezicht 1 houd er iets omhoog en de ander chillt in een bad....wat is het grote probleem? (behalve dan dat die gast tussen de tbones zit)
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_35859049
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef rena het volgende:

[..]

Wat denk je?

Ontzettend ziek zeg
Het is geen bloed toch? Aangezien het doorzichtig is

Wel onwijs geile pakjes hebben ze aan trouwens, in het oranje nog wel. Waar kan je die kopen? Ik weet zeker dat als ik die aandoe, met mn oranje nazi-helm erboven ik helemaal de blits maak deze zomer!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:56:39 #28
4593 Marty
Digi-babe
pi_35902603
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Fronsertje het volgende:
Euh ja, ik zie gasten met een wazig gezicht 1 houd er iets omhoog en de ander chillt in een bad....wat is het grote probleem? (behalve dan dat die gast tussen de tbones zit)
Ik kan idd ook niet veel meer opmaken uit die foto's.
Wat zien de anderen hier dat ze allemaal GATVER en roepen
(Of ging dat alleen om de tekst die er bij stond? Want dat is idd erg ranzig ja!)
Forza Juve!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:34:49 #29
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_35904430
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Fronsertje het volgende:
Dat zat ik me ook te bedenken, wat die ene gozer omhoog houd kan ik niet identificeren, en in wat voor zooi die gasten liggen te badderen wil ik ook niet weten
Maar om dit nou als ziekelijk te bestempelen...natuurlijk is het bijschrijven te ziek voor woorden, maar imo is de eerste foto (halfnaakt tussen de dooie beesten) de meest ranzige...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')