Hier in Europa krijgen ze deel 3 en 4 zo'n beetje tegelijkquote:Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2) - Maart 2007
Ik wil dat verschil eerst weleens zien, want die ps3 programmeren is volgens mij een k*twerk van hier tot kenia met die Cell Processor. We zullen zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik hoor alle ps3 boys al. Zie je nu wel dat de PS3 krachtiger is! kijk maar naar GRAW!!!!
Ja, dat krijg je met meer dan een half jaar extra ontwikkeltijd
Ik weet niet hoor, maar zit een jaar tussen, we leven nu in maart 2006, niet in maart 2007quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hier in Europa krijgen ze deel 3 en 4 zo'n beetje tegelijk
PS3 heeft ie het ook overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zit een jaar tussen, we leven nu in maart 2006, niet in maart 2007
Bel ze op, mail ze, klant is koningquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand ervaring met bart smit bestellen?
Want vorige week stond er bij xbox 360 premium pakket, nog reserveer
en nu staat er bestel direct.
Wil niet nog een keer bestellen, en dan weken wachten.
Want die ik al besteld had, komt waarschijnlijk pas volgende week..(dat wil ik dus niet, en nee ik wil geen CORE!)
Jij hebt al een PS3?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zit een jaar tussen, we leven nu in maart 2006, niet in maart 2007
heb net idd ze ff aan de lijn gehad, ja ze hebben ze op voorraadquote:
je hebt nu dus geen geld meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, maar wel GRAW en bier
Ik gok dat je die wel kwijt kanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb net idd ze ff aan de lijn gehad, ja ze hebben ze op voorraad
dus heb er 1
komt dinsdag.
Nu alleen kut, want zit volgende week met 2 premiums!
Heb me geld omgezet, en krijg daar 5% bij..quote:
zat daar toevallig niet zo'n "stempel" op met "For Display Only"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:30 schreef masterdave het volgende:
Bij de intertoys vorige week hadden ze er hier gewoon 2 liggen, neem gewoon de winkels die niet zo snel bezocht worden voor zoiets, intertoys wordt meestal namelijk gezien als kinderspeelgoed winkel, bel er gewoon een aantal af in je buurt
ach, boeien, bevalt het niet, gaat ie wegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:26 schreef EvilWasp het volgende:
Fifa had je beter eerst de demo van kunnen spelen.
Schijnt niet zo goed te zijn.
Op PES5 kan je heel lang wachten, want die komt niet voor de Xbox360. Als je verstandig bent wacht je gewoon op de Xbox360 versie van PES6. FIFA is gewoon te slecht voor woorden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:59 schreef devv05 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om Fifa te halen nog steeds, 2e hands dan wel. Ik mis gewoon een next-gen footie op de 360 en PES 5 duurt me te lang (en nee de normale Xbox versie hoef ik niet) Toegegeven is Fifa grafisch en qua sfeer gewoon erg goed, alleen die gameplay he...
Briljant waren ze sowieso al. BiA was een geweldige game.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat dat in-game is, of de mensen bij Gearbox zijn spontaan briljant geworden.
Amped 3 doe je weg? Wil je er PDZ voor terug?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef Wessiej het volgende:
Iemand nog interesse in Amped 3 of PGR3?
FAT32 dacht ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb ook ff vraagje wil me externe harde schijf aansluiten
maar hij pakte hem niet.. waar moet die op staan
ntfs of fat ?
Helaas heb ik die game al gehad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:14 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Amped 3 doe je weg? Wil je er PDZ voor terug?
Slecht in wat? Gameplay is simpel ja, maar qua sfeer en geluid/graphics ziet het er gewoon super uit, daar kun je niet omheen. PES5 heb ik al op PSP en PS2 dus die ga ik niet nog eens voor Xbox ook halen. En PES5 komt waarschijnlijk wel voor de Xbox360, er is alleen nog geen datum bekend.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Op PES5 kan je heel lang wachten, want die komt niet voor de Xbox360. Als je verstandig bent wacht je gewoon op de Xbox360 versie van PES6. FIFA is gewoon te slecht voor woorden.
ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mja ik heb fifa en pes5 besteld..
maar kun je met fifa ook online??
Dan weet ik wel op welke van de twee een enorme laag stof terecht zal komen. Ik zou FIFA maar afzeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mja ik heb fifa en pes5 besteld..
maar kun je met fifa ook online??
andere connector.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef ironx het volgende:
Vraagje:
Ga binnenkort ook een 360 aanschaffen, maar ik heb nog een originele Advanced Scart Cable van de originele Xbox. Kan ik deze ook op de 350 gebruiken of heeft deze een andere connector?
[afbeelding]
Afzetterij!quote:
Ahum..Dit zei ik dus. Er is geen zak geld op mijn hoofd gevallen, maar ik heb hem toch gehaald....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, er staat een 360 naast me en ik heb nog niet veel behoefte om ook GR: AW te willen spelen. Tegen de tijd dat ik er wel zin in heb dan is het alweer zóóó 2006.
Als er zo een zak geld op mijn hoofd valt dan haal ik hem ook, BTW.
same herequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ahum..Dit zei ik dus. Er is geen zak geld op mijn hoofd gevallen, maar ik heb hem toch gehaald....
And another one bites the dust...
De scart kabel die je erbij krijgt is waardeloos. Composite stink signaal.... de component aansluitingen heersen (HD) maar niet iedereen heeft dat. Dus de keuze voor een RGB scart is snel gemaaktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeg dat.
Krijg je een kabel erbij van 29,- Euro en iedereen koopt die Advanced Scart kabel.
Ik denk dat ik me vanmiddag in Zwolle, ook niet kan in houden.quote:
pes5 wil ik wel tegen je spelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ik wel op welke van de twee een enorme laag stof terecht zal komen. Ik zou FIFA maar afzeggen
Hm. Interessant... Ze hebben daadwerkelijk moeite met het geven van een cijfer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
Eurogamer review van GRAW liegt er ook niet om. Ze hebben echter nog geen cijfer... spel is te uitgebreid. Dit weekend bespreken ze een online mogelijkheden en maandag komt een cijfer![]()
Voorlopige SP review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223
Waarom is datquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
Eurogamer review van GRAW liegt er ook niet om. Ze hebben echter nog geen cijfer... spel is te uitgebreid. Dit weekend bespreken ze een online mogelijkheden en maandag komt een cijfer![]()
Voorlopige SP review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |