Dat is een goede, die onthoud ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef The_S het volgende:
vertel hem dat roken slecht is en dat jij het niet op je geweten wilt hebben dat hij kanker krijgt
Voor welke studentenvereniging was jij ook alweer op het debat aan het begin van het jaar op de VU?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gewoon net zo lang terugbietsen tot ze het helemaal zat zijn.
Je geeft het antwoord zelf al. Kun je gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben geen filantropische instelling die iedere geldoze peukloze sloeber van een sigaretje voorziet!
Vind je dat niet gierig staan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al. Kun je gewoon zeggen hoor.
Shit, ik dacht niet dat ik daar nog op zou worden aangesproken nu. Maar ik stond er voor Cyclades.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Voor welke studentenvereniging was jij ook alweer op het debat aan het begin van het jaar op de VU?
Nee. Het gaat toch niet om de mensen die incidenteel een sigaretje van je vragen, maar om de chronische bietsers?quote:
Ik wilde het altijd nog een keer vragen, maar we hebben wel hartelijk om je kunnen lachen. Jij zei tenminste nog wat anders dan die politiek correcte gasten. We hebben het in ieder geval nog vaak over je gehad als we aan het terugpraten waren over de IDEEweek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Shit, ik dacht niet dat ik daar nog op zou worden aangesproken nu. Maar ik stond er voor Cyclades.
Failte!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Shit, ik dacht niet dat ik daar nog op zou worden aangesproken nu. Maar ik stond er voor Cyclades.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef immortalsean het volgende:
steek een peuk voor hem aan... en druk hem in z'n oog, dat zal je punt vast wel duidelijk maken.
Okee, dat is fijn om te horen. Overigens was ik nog wel wat gematigder dan die gast van Liber (die met die handpop), die iedereen opriep om vooral maar geen lid van een vereniging te worden, maar toch goed dat de strekking van m'n verhaal was overgekomen. Niet dat het ons extra leden heeft opgeleverd, maar toch. Mocht ik komend jaar de gelegenheid hebben dan doe ik het gewoon weer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Ik wilde het altijd nog een keer vragen, maar we hebben wel hartelijk om je kunnen lachen. Jij zei tenminste nog wat anders dan die politiek correcte gasten. We hebben het in ieder geval nog vaak over je gehad als we aan het terugpraten waren over de IDEEweek.
Nu ik toch al ernstig offtopic aan het gaan ben: ik ga echt binnenkort een stukje schrijven in het fokkersinhetbuitenlandtopic. En ik was dit weekend in Galway en dat viel me zeker niet tegen.quote:
Geen optie, ik weet dat het merendeel van de bietsers kan draaien...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
Koop en pakje shag, en als 'ie weer vraagt pak je die shag en zeg je: "Hier, draai maarrrrrrrr"
Dan krijg je vaak een verbaasde kop en gemompel met iets van: vraag......ander.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |