Dat is een goede, die onthoud ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef The_S het volgende:
vertel hem dat roken slecht is en dat jij het niet op je geweten wilt hebben dat hij kanker krijgt
Voor welke studentenvereniging was jij ook alweer op het debat aan het begin van het jaar op de VU?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gewoon net zo lang terugbietsen tot ze het helemaal zat zijn.
Je geeft het antwoord zelf al. Kun je gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben geen filantropische instelling die iedere geldoze peukloze sloeber van een sigaretje voorziet!
Vind je dat niet gierig staan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al. Kun je gewoon zeggen hoor.
Shit, ik dacht niet dat ik daar nog op zou worden aangesproken nu. Maar ik stond er voor Cyclades.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Voor welke studentenvereniging was jij ook alweer op het debat aan het begin van het jaar op de VU?
Nee. Het gaat toch niet om de mensen die incidenteel een sigaretje van je vragen, maar om de chronische bietsers?quote:
Ik wilde het altijd nog een keer vragen, maar we hebben wel hartelijk om je kunnen lachen. Jij zei tenminste nog wat anders dan die politiek correcte gasten. We hebben het in ieder geval nog vaak over je gehad als we aan het terugpraten waren over de IDEEweek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Shit, ik dacht niet dat ik daar nog op zou worden aangesproken nu. Maar ik stond er voor Cyclades.
Failte!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Shit, ik dacht niet dat ik daar nog op zou worden aangesproken nu. Maar ik stond er voor Cyclades.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef immortalsean het volgende:
steek een peuk voor hem aan... en druk hem in z'n oog, dat zal je punt vast wel duidelijk maken.
Okee, dat is fijn om te horen. Overigens was ik nog wel wat gematigder dan die gast van Liber (die met die handpop), die iedereen opriep om vooral maar geen lid van een vereniging te worden, maar toch goed dat de strekking van m'n verhaal was overgekomen. Niet dat het ons extra leden heeft opgeleverd, maar toch. Mocht ik komend jaar de gelegenheid hebben dan doe ik het gewoon weer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Ik wilde het altijd nog een keer vragen, maar we hebben wel hartelijk om je kunnen lachen. Jij zei tenminste nog wat anders dan die politiek correcte gasten. We hebben het in ieder geval nog vaak over je gehad als we aan het terugpraten waren over de IDEEweek.
Nu ik toch al ernstig offtopic aan het gaan ben: ik ga echt binnenkort een stukje schrijven in het fokkersinhetbuitenlandtopic. En ik was dit weekend in Galway en dat viel me zeker niet tegen.quote:
Geen optie, ik weet dat het merendeel van de bietsers kan draaien...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
Koop en pakje shag, en als 'ie weer vraagt pak je die shag en zeg je: "Hier, draai maarrrrrrrr"
Dan krijg je vaak een verbaasde kop en gemompel met iets van: vraag......ander.....
Mooi zo. Als je nog eens gaat en je hebt een logeeradres nodig even mailen op ElizabethR62@hotmail.com. Ik heb een huis met 5 slaapkamers dus plek zat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nu ik toch al ernstig offtopic aan het gaan ben: ik ga echt binnenkort een stukje schrijven in het fokkersinhetbuitenlandtopic. En ik was dit weekend in Galway en dat viel me zeker niet tegen.
Dan stop je er rattengif tussenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen optie, ik weet dat het merendeel van de bietsers kan draaien...waaronder de ergste
Of dat nu wel of niet gierig is/staat, het geeft toch weer hoe je erover denkt? Als je daar verder niet voor uit durft te komen is het verder ook vrij doelloos om waar dan ook een mening over te hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef Met-Yvana het volgende:
Vind je dat niet gierig staan?
Het is niet zo datik er moeilijker door rondkom ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:14 schreef Brazi_74 het volgende:
Wijs de arme knul op de dichtsbijzijnde supermarkt/snackbar/benzinepomp, daar kan hij vast wel enige vorm van rookwaar kopen. Vervolgens vertel je hem dat je het financieel ook niet zo makkelijk hebt maar dat je nog net wel wat geld overhoudt om sigaretten te kopen maar als hij er dan 3 of meer per week van je krijgt je er niet meer aan uit komt. De optie om 20 cent per sigaret te betalen staat natuurlijk voor hem open. Dat is trouwens (dacht ik) de werkelijke prijs die jij er zelf voor betaald, dus hij kan je niet voor geldbelust persoon uitmaken. Als dat allemaal niet helpt zeg je iedere volgende keer heel simpel: "Nee, koop zelf maar, sloeber!"
Je hebt ze toch gratis, als je ze nu zelf betaalde was het een ander verhaal. Uitdelen zul je. Als je dat niet wilt moet je maar gewoon nee zeggen en ja, dan ben je gierig want ze waren gratisquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is niet zo datik er moeilijker door rondkom ofzo! En ik koop mijn sigaretten niet zelf, mijn pappa brengt altijd een slof mee van zijn werk. Maar ik vind het gewoon irritant steeds weer de ,,goede sint" uit te hangen, ik bedoel wat heb ik daaraan
![]()
Mijn papsie betaald er toch voor,en je deelt toch ook niet je verjaardagscadeaus uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je hebt ze toch gratis, als je ze nu zelf betaalde was het een ander verhaal. Uitdelen zul je. Als je dat niet wilt moet je maar gewoon nee zeggen en ja, dan ben je gierig want ze waren gratis
Papsie, wat een jeukwoord.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn papsie betaald er toch voor,en je deelt toch ook niet je verjaardagscadeaus uit![]()
Wat een klote ouders heb jij zeg, als jij per sé kanker wilt krijgen dan moet jij er ook maar zelf voor betalen. Mijn oplossing: stop zelf, dan ben je van het gezeik af.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn papsie betaald er toch voor,en je deelt toch ook niet je verjaardagscadeaus uit![]()
Klote ouders? Mijn papsie doet gewoon graag wat ik wil, is dat slecht?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:31 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Wat een klote ouders heb jij zeg, als jij per sé kanker wilt krijgen dan moet jij er ook maar zelf voor betalen. Mijn oplossing: stop zelf, dan ben je van het gezeik af.
Ja. Zij horen de regels te bepalen zolang jij daar woont.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Klote ouders? Mijn papsie doet gewoon graag wat ik wil, is dat slecht?
Hahah dies idd goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:49 schreef brood_korst het volgende:
Gewoon het tabak eruit halen en dan een strijker erin doen klein beetje tabak op het puntje zodat ze het niet zien.ze bietsen nooit meer van je.
En nog even een kleine mededeling :
YES YES YES YES YES MIJN WEEK BAN IS OPGEHEVEN HEBBEN JULLIE MIJ GEMIST SCHATJES![]()
belinda met mintsmaakquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:04 schreef Wolter het volgende:
Wat ook werkt is een heel goor goedkoop pakje sigaretten kopen. Daar deel je dan wat van uit. Als ze goor genoeg zijn dan hoeven ze niet meer.. Pakje bewaren en vol gooien met goede sigaretten. Werkt trouwens ook perfect bij bijna alle light sigaretten.
tuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef 14.gif het volgende:
Rokers zijn paupers, en jij bent een watje dat je geen nee durft te zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:23 schreef 14.gif het volgende:
Wat is er mis met dommelsch? Zal ik er amstel van maken, is dat dan beter?als je er amstel van maakt krijg je van mij alijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
Dan moet je zeker niet piepen. Ik betaal me blauw aan die zooi en deel ook gewoon uit... maar oke, chronische bietsers zijn wel fucking irritant. Was pas ook weer zo'n gastje... had een bijna vol pakje in mn handen en had er net een aan iemand gegeven. Kwam ie voor de derde keer deze week ofzo een peuk vragen dus ik zeg gewoon van... nee sorry is net mn laatst. En dan met een beetje vuile blik aankijken... dan komt de boodschap wel overquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je ouders betalen je sigaretten? lekkere ouders heb jijquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hallo, dat ik het nou zo goed heb dat ik ze niet zelf hoef te betalen betekend toch niet dat ik de moeder Theresa van de nicotine ben?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:50 schreef Departak het volgende:
Het is al eerder gezegd hier, maar ik wil nog een keer toevoegen: moet je maar niet roken.
Als jij gratis kan roken van je papsie () zal je ook de mindere kanten moeten dragen...
Bedelaars zijn ook mensen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vraag me af of die mensen zich niet ultiem schamen omdat ze like......moeten bedelenPersoonlijk zal ik me kapot schamen als ik moest bietsen!
Pardon? Dmv van accijnzen pompen wij wel mooi geld in deze samenleving, + mijn rokende vriendinnen en ik zien er niet zo smerig uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef 14.gif het volgende:
Och, hetzelfde kan gezegd worden over rokers...
Ik zou ze makkelijk van mn zakgeld kunnen kopen, maar papsie wilt liever dat ik dat voor mezelf houquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef 14.gif het volgende:
Verder ben je zelf net zo'n pauper-bedelaar als je je ouders je sigaretten laat betalen![]()
daar willen we graag bewijs van zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon? Dmv van accijnzen pompen wij wel mooi geld in deze samenleving, + mijn rokende vriendinnen en ik zien er niet zo smerig uit![]()
Stop dan of jat terug, mauwerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Gisteren was t weer raakNieuw pakje marlboro, je gaat 1 keer met wat vrienden koffie drinken, pakje leeg aan het einde van de dag, terwijl ik normaal er maar iets van 8 rook op een dag ofzo
![]()
Ben je gek? Nederlands is ons vaste Delifrance uurtje!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Thomas B. het volgende:
voor iemand die atheneum doet mag je opzich best nederlands wat minder spijbelen
ja dat snap ik... ik ga ook nooit... maar leer je d's en je t'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Nederlands is ons vaste Delifrance uurtje!![]()
Ik dacht dat het ondertussen wel algemeen bekend was dat rokers de staat meer kosten dan dat ze opleveren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon? Dmv van accijnzen pompen wij wel mooi geld in deze samenleving, + mijn rokende vriendinnen en ik zien er niet zo smerig uit![]()
mensen die vet vreten ook... dus dat nijg ik maar te negerenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:06 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ondertussen wel algemeen bekend was dat rokers de staat meer kosten dan dat ze opleveren.
jonge... maak je gewoon niet drukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef 14.gif het volgende:
Er kunnen niet genoeg rokersbash topics zijn![]()
liever 10 rokers om mij heen, dan een leven met alleen domelschquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef 14.gif het volgende:
Er kunnen niet genoeg rokersbash topics zijn![]()
Mooi, dan heb ik iig geen last van jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
liever 10 rokers om mij heen, dan een leven met alleen domelsch
verklaar je nader?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:43 schreef narcissist het volgende:
Je fotoboek spreekt boekdelen. Het is je houding.
hij heeft gelijkquote:
En als ik het wel drink heb je er wel last van?quote:Mooi, dan heb ik iig geen last van je
Je ziet eruit als een meeloper. Ik heb ze ook in de klas, ook al praat je er jaren niet mee zodra ze je iets vraagt geven ze je meteen alles wat je vraagt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |