abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35855131
Ik lees net op GSMhuis.nl dat ze failliet zijn.
Nou lekker dan. Net nu ik een gsm heb besteld. En nu?
Gaat m'n abbo dan wel door?

Verdere info:
quote:
Webshopping B.V.
Kalmarweg 14-8
9723 JG Groningen
t +31-50-5474180
f +31-50-5498925
e info@webshoppingbv.nl

Bij vonnis van de Rechtbank Groningen van 28 februari 2006 is Webshopping B.V., gevestigd te Groningen aan de Kalmarweg 14-8, h.o.d.n. (en via de domeinnamen) camerahuis.nl, camerahuis.be, gsmhuis.nl, gsmhuis.be, mp3huis.nl, mp3huis.be, pdahuis.nl, pdahuis.be, en digitalecamera.nl, in staat van faillissement verklaard met aanstelling van de heer mr. W.A. Entzinger tot curator.

In verband met dit faillissement is het niet langer mogelijk bestellingen via de door Webshopping B.V. geëloiteerde websites te plaatsen. In de aankomende periode zal door de curator worden onderzocht of en zo ja, op welke wijze lopende bestellingen kunnen worden afgewikkeld.

Als u vragen hebt over dit faillissement, dan kunt u uw vraag per e-mail stellen (faillissementwebshopping@plasbossinade.nl). Ook kunt u van het navolgende telefaxnummer gebruik maken: 050-527 79 59. Het postadres van de curator is: postbus 1100, 9701 BC Groningen. Als u een vordering wilt indienen in dit faillissement kunt u eveneens gebruik maken van de hiervoor genoemde adresgegevens. De indiening van vorderingen moet vergezeld gaan van bewijsstukken waaruit (het bestaan en de omvang van) uw vordering blijkt. Als u een bestelling hebt geplaatst en deze order vooruit betaald hebt door een i bankoverschrijving, (ii) ideal betaling of (iii) creditcard dient uw indiening vergezeld te gaan van de orderbevesting en een (kopie) bankafschrift of afschrift internet bankieren waarop de betreffende betaling zichtbaar is. Niet relevante gegevens kunnen worden afgeschermd. In dit stadium van het faillissement is telefonisch contact met de curator niet mogelijk.

Ten slotte is het van belang dat u duidelijk uw adresgegevens vermeldt in eventuele correspondentie.
pi_35855384
Het antwoord op je vraag heb je zelf gegeven:

In de aankomende periode zal door de curator worden onderzocht of en zo ja, op welke wijze lopende bestellingen kunnen worden afgewikkeld.

Als u vragen hebt over dit faillissement, dan kunt u uw vraag per e-mail stellen (faillissementwebshopping@plasbossinade.nl). Ook kunt u van het navolgende telefaxnummer gebruik maken: 050-527 79 59. Het postadres van de curator is: postbus 1100, 9701 BC
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:13:11 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35855943
ik neem aan dat je nog niets hebt betaald, dus lijkt het me dat er voor jou niet veel aan de hand is.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:05:04 #4
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35858089
en indien wel betaald is niet al te slim.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:23:40 #5
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_35859024
Ziehier de reden waarom ik nooit zaken doe met dergelijke louche sites.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')