Uh nee niet echt. geen broers ofzo. En geen pa is er niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef daaaaan het volgende:
Zonde... thuis geen mensen waarmee je het gezellig kunt maken?
0-0quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef VikingGold het volgende:
Ga maar wat anders doen. PSV verliest toch. Sorry
Dan wil ik ze toch strijdend ten onder zien gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef VikingGold het volgende:
Ga maar wat anders doen. PSV verliest toch. Sorry
niet bij Roermond in de buurtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil wel mee, waar woon je ?
EDIT: Franeker![]()
![]()
nee niet in Franeker. Dat is alleen maar om fans af te schuddenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil wel mee, waar woon je ?
EDIT: Franeker![]()
![]()
Ow danquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uh nee niet echt. geen broers ofzo. En geen pa is er niet.
Maar de 2e helft in de kroeg. dan kan die kerel wel na het werk en komt die ander van zijn wijf af
Ja is allemaal net nieuw enzo. Hij gaat eerst thuis ff met die ouders buurten meen ik. En daarna zou ie naar de kroeg gaan met haar. Maja ik moet nog zien hoe dat gaat lopen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ow danWaarom neemt ie z'n wijf niet mee?
Ja dat is dus kut daar gaat die maat ook heen. Ik woon in een dorpje naast eindhovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef VirgilReality het volgende:
PSV
ik blijf dit keer thuis klote weer anders was ik gewoon op Stratumseind.
heb je maar 6 vriendenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef leolinedance het volgende:
Althans nu nog niet.
1 moet eerst naar zijn wijf
1 moet werken
1 gaat elders heen waar ik niet heen kan zonder auto (dus drank)
1 gaat naar zo'n dispuutsfeest![]()
![]()
2 zitten voor stage ergens anders, kunnen zij ook niet veel aan doen
gezellig![]()
Ik zat erop te wachten totdat iemand zo'n domme opmerking zou makenquote:
Haha okquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten totdat iemand zo'n domme opmerking zou maken![]()
Nee, maar deze vrienden houden van voetbal![]()
Mijn wijf is ook werkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Fillipe het volgende:
Wijf
Vind je het gek dat je in je eentje zit vanavond?
Ajaxquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Psv sucks anyway..!!!
Ajax![]()
* leolinedancequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Salsagirl het volgende:
Ehm wie wil er uberhaupt psv kijken...![]()
tuurlijk wel. Maar met je vrienden in de kroeg onder het genot van een gele rakker is toch veel gezelliger?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
heb je thuis geen tv?
bij 0-2 win ik 120 euroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef Molluck het volgende:
Ik zeg 1-2 in het voordeel van PSV dus.
lekkere bibs trouwens in je plaatjequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
daar heb je een punt
die kutjoden volgende week niet zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef rotskibo het volgende:
ah dat vieze hoeren psv gaat er toch uit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |