quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Hallahan het volgende:
Voor dat geld mag je die 2 hoeren toch anaal uitwonen?
Waarom hij het kijkt is begrijpelijk. Er is bijna niets grappigers te bedenken dan te kijken naar 2 relnichten die alleen maar lopen te zeiken en te klagen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dude what the fuck? Waarom wil jij in godsnaam naar die 2 tv-nichten kijken
Dat je een videorecorder moet hebben en die ontsiert je huiskamer, bovendien, Verkopen ze nog videobanden?quote:
Dan moet je imo ook niet klagen dat je een programma niet kunt zien of dat je ervoor moet betalen om het alsnog te zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daar is 'ie te lui voor, zegt hij toch in z'n OP.
Ja, dan moet je bij TS wezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan moet je imo ook niet klagen dat je een programma niet kunt zien of dat je ervoor moet betalen om het alsnog te zien
Dan krijg je geld toe vrees ik!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Hallahan het volgende:
Voor dat geld mag je die 2 hoeren toch anaal uitwonen?
Stoer man, nu hoor je er echt bijquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef Eland het volgende:
Man, ik kijk gratis niet eens naar Talpa, sterker nog, ik heb die hele zender niet ingesteld
Hoe kan het dan dat uitzendinggemist.nl en variatee.nl etc etc wel gratis zijn ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Het is echt raar dat er betaald moet worden voor een dienst op internet![]()
Talpa heeft toch ook kosten ivm bandbreedte e.d.? En dan kunnen jullie wel zeiken dat de Mol toch geld zat heeft. Maar waarom zou hij het niet vragen? De meeste mensen betalen er toch voor..
Niet dat ik het zou doen, maar als ik zoiets zou aanbieden zal ik er ook geld voor vragen zo raar vind ik dat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |