Eventueel af te halen in Tolbert (20 km onder Groningen)quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef Sosa het volgende:
Waar op te halen?
En staat er aangegeven hoeveel kilo/ponds lijnen het zijn, en tot welke windkracht deze voor dit matrasje gebruikt kunnen worden?
Is me te weinig (gezien de winkelwaarde)quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Sosa het volgende:
Zo hee, dat zijn erg zware lijnen.. zullen iig niet snel knappen
¤ 40,- geboden
Minimale waarmee in de buggy gevlogen wordt is al snel 160kg en vaak zelfs 220kg op de control lines. Op het gras is dat niet heel erg nodig maar op het moment dat je zelf 100kg bent en je zet je flink schrap in het gras of zand dan zullen je lijnen gewoon brekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Sosa het volgende:
Zo hee, dat zijn erg zware lijnen.. zullen iig niet snel knappen
¤ 40,- geboden
5 of 6 bft?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Minimale waarmee in de buggy gevlogen wordt is al snel 160kg en vaak zelfs 220kg op de control lines. Op het gras is dat niet heel erg nodig maar op het moment dat je zelf 100kg bent en je zet je flink schrap in het gras of zand dan zullen je lijnen gewoon brekenMits er voldoende wind staat natuurlijk
Een 2.4 van dit merk zal je tot een 5 a 6 bft kunnen houden zonder harnas of rugband.
Tja ik vind het lullig voor TS maar als je zelf 100kg bent en je gaat deze vlieger idd op t strand op laten dan kan je er vanuit gaan dat bij een bft 6 je lijnen breken. Nieuwe stuurlijnen van 170kg zijn iets van 20,-. De remlijnen kunnen er wel mee door, ik vlieg zelf met 70 of 100kg als ik t goed hebquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Sosa het volgende:
5 of 6 bft?![]()
Toen ik vroeger een Powerwing stuntvlieger had, braken de originele lijnen ook. Vervolgens 50 kg lijnen gehaald, maar die waren weer te zwaar.. Vandaar dat ik zeker wil weten of ik met bovenstaand matrasje kan vliegeren (als ik evt de vraagprijs biedt) met windkracht 5/6 zonder dat de lijnen knappen. En ik weeg idd zo'n 100 kg..
Oja, en ik wil ermee op Zandvoort spelen, daar dit om de hoek is..![]()
Istie nou ongebruikt of niet ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef MrRobert het volgende:
Ik heb wel eens midden in de zomer met een kamaraad (die precies dezelfde heeft) ermee gevlogen, volgesmij was het toen 3 á 4bft. Dan is het heel leuk/ zwaar en knappen de lijnen bij personen van rond de 80 kg. niet
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef MrRobert het volgende:
Ik heb wel eens midden in de zomer met een kamaraad (die precies dezelfde heeft) ermee gevlogen, volgesmij was het toen 3 á 4bft. Dan is het heel leuk/ zwaar en knappen de lijnen bij personen van rond de 80 kg. niet
Hij is ongebruikt, aangezien ik als ik wil vliegeren net zo goed met hem mee kan (Omdat wij beiden niet vlakbij strand wonen, is het sowieso leuker om met twee man te gaan), bied ik de mijne te koop aan (DIE NIEUW EN ONGEBRUIKT IS!!!!!).quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef MrRobert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |