Ik ben adviseurquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:51 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Post je KvK nummer eens.
Idd wel aan huis, maar dat is 'n flinke kantoorruimte, geen kamertje ofzo iig. En nee, het is niet één webdesigner in opleiding, zijn er meerdere, waaronder gewoon fulltime freelancers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef vethard het volgende:
Om het nou 'bedrijf' te noemen. Het is waarschijnlijk niet meer dan een (zolder)kamer + één webdesigner nog in opleiding. De één gaat er veel meer mee door dan de ander.
Administratie door 'n boekhouder, bedrijfsvorm is nu nog eenmanszaak, maar daar gaat waarschijnlijk snel verandering in komen als ik 18 benquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef Kogando het volgende:
En hoe regel je de administratie, wat voor bedrijfsvorm is het, etc?
Toch wel 'n stuk meer. Staat wel tegenover dat ik ook flink heb moeten investeren, en vooral 't eerste jaar echt veel heb gewerkt voor relatief weinig geld, en dat werpt dus nu zijn vruchten afquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef reactiefractie het volgende:
je zegt dat je 40-50 uur per week bezig bent met dat bedrijfje van je.. (TS)
hoeveel verdien je er nou eigenlijk aan.. is het rond 10tje per uur?
Zet de link anders als jouw homepagequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef Blue_Lagoon het volgende:
Link post ik overigens niet, daar dat me o.a. door bovenstaande post niet zo handig lijkt. Is zoiezo ook niet van belang denk ik zo
Klopt, nee geen kerstpakketquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:24 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Hoe heb je ouders overgehaald? Zij staan nu nog garant voor jou. Een kerstpakket?
Nee, niet voor 't doel van dit topic. Totaal niet van belang zelfs. Ik hoef jullie niet te tonen hoe succesvol ik ben, ik ben puur nieuwsgierig naar verhalen van andere studenten met 'n eigen bedrijf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef TC03 het volgende:
Link is wél belangrijk. Iedereen is nu benieuwd naar wat jij allemaal gemaakt hebt en hoe succesvol je bent. Posten en geen smoesjes!
Aha, en om wat voor bedrijfje gaat het?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef Wytze het volgende:
Meld zich
Vorig jaar juli gestart. Doe ernaast IBMS aan de HU
Maar ga er mee stoppen na dit jaar, opleiding belemmerd mijn omzet
Sorry hoor maar gezien jouw fotoboek lijk jij mij een beetje een opschepper, noemt zich 'zelfstandig ondernemer', studeert ibms, en dingen als stoppen met je opleiding omdat jij zo succesvol bent met je 'bedrijf'. Maar als het der op aan komt heb je erg weinig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef Wytze het volgende:
Meld zich
Maar ga er mee stoppen na dit jaar, opleiding belemmerd mijn omzet
Enkele reis basisschool zou je goed doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef Wytze het volgende:
Meld zich
Maar ga er mee stoppen na dit jaar, opleiding belemmerd belemmert mijn omzet
Momenteel richt ik mij voornamelijk op Affiliate Marketingquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef Blue_Lagoon het volgende:
[..]
Aha, en om wat voor bedrijfje gaat het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |