Held frits. Ik ben u eeuwig dankbaar. Geweldig!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef frits_b het volgende:
Als je bij de instellingen van je nvidia drivers kijkt kun je bij volledig scherm-video het volledig scherm apparaat instellen. Als je dit dan instelt op het secundaire beeldscherm (dat is meestal de tv-out) dan worden video's op je tv in volledig scherm weergegeven en op je monitor in een venster.
Als het goed is wordt het beeld dan op de goede resolutie (720x576) zonder balken en rare vertekeningen weergeven.
het enige nadeel is dat het niet werkt bij nvidia videokaarten. Zoals bij die van mij. Ik heb namelijk ook tv out, maar krijg alleen maar zwart/wit beeld op mn tv en kan nergens de kleur instellen. Ik heb het geprobeerd met TVtool, maar ook daarin kan ik de kleur niet aanpassen. Weet iemand hier een oplossing voor?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef Nathox het volgende:
Merkie heb je wel eens TVtool geprobeerd?
http://downloads.vnunet.n(...)ol+9.5.5.5/_403.html
Dit programmatje werkt vaak heel goed, vaak zonder zelf iets in te hoeven stellen.
Nadeel is wel dat je een geregistreerde versie moet hebben om het langer dan 15 minuten te kunnen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |