![]()
![]()
![]()
De Fok! Rock!-meets danwel Fawk-Rawkmeets, zijn binnen een selecte groep fokkers een bekend fenomeen. Vonden ze voorheen plaats in Sam Sam, na het trieste sluiten ging het rocken onverminderd voort in de Black and White. Waaruit overigens een aantal nog steeds voortrockende verbintenissen uit zijn ontstaan, maar dit terzijde.
Als een van de oudgedienden die vrijwel elke rockmeet heeft meegemaakt, vind ik het hoog, zeer hoog tijd worden voor een nieuwe rockmeet. Hier en daar, in de wandelgangen, heb ik het al geopperd: Cafe Pakhuis Wilhelmina lijkt mij een mogelijke place to be. Dit is een ruime tent waar je een gesprek kunt voeren, naar kwalitatief goede live-muziek kunt luisteren, dansen, bier drinken én ademen, allemaal tegelijkertijd. Jassen kunnen in kluisjes en bier wordt genuttigd zoals echte rockers dat doen, uit de pijp. Parkeren kan er nog gratis dus geen dure parkeergarages en het is tevens redelijk nabij het CS. Dansgekken kunnen hier ook hun hart ophalen want er wordt tijdens en na eventuele optredens altijd goed gedraaid (a la Noodlanding).
![]()
Ik opper een paar data, maar suggesties zijn zeer welkom. Het zijn data voor maart, dat is denk ik te kort dag maar ik geef een impressie van wat er zoal gaande is.
do 2 LIVE: HARDROCK KARAOKE
vr 10 LIVE: 70'S SESSIE olv ROSS CURRY
do 16 LIVE: TRAVOLTAS
vr 17 LIVE: 90'S SESSIE olv ROSS CURRYvr 24 LIVE: 60'S SESSIE olv ROSS CURRY
vr 31 LIVE: JIMI HENDRIX SESSIE
http://www.cafepakhuiswilhelmina.nladres: Veemkade
Hoe kom ik er?
Vanaf CS met tram 26, halte Rietlandpark, (tweede halte meen ik), stukje teruglopen richting Club Panama (met opvallende neonletters), daar rechtsaf, weer stukje rechtdoor. Aan je rechterhand is de kade, aan je linkerhand zie je vanzelf pakhuis Wilhelmina.
Now, for those who are about to rock: i salute you!
Wie komt:
Aventura
Heatwave
Cinnamongirl
Choas
BE?
Stinkie?Boebiedoe
Q
JMG
Bluezz?
UIO_AMS?
PonchoRnej?
Ripley?
Sanne?
Deel 1:
http://forum.fok.nl/topic/824117[ Bericht 0% gewijzigd door Aventura op 09-03-2006 11:30:39 ]