Spanning is er wel een beetje af hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Zwansen het volgende:
Ik durf niet eens te kijken.
pardon me?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Messenga het volgende:
Sorry hoor, maar dit PSV VERDIENT het niet eens om de volgende ronde in te komen.
Als je een ploeg als Lyon zulke kansen geeft..
Ja zo goed al maar het kan spannend worden als ze 3 punten bij Ajax laten liggen.. maar ik denk niet dat Ajax daarbij baat heeft. Liever AZ of Feyenoord in de groepwedstrijden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kampioen ben je toch wel, hier viel iets te halen.
Zonder Ooijer en VOH en met Addo en Reiziger in de basis. Dan wordt het lastig hoor. Met name Reiziger speelt als een natte krant, maar dat doet ie het hele seizoen al (voor heel veel euro's).quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kampioen ben je toch wel, hier viel iets te halen.
Ze doen niet eens de moeite, kijk Alex, die staat een baggerpartij te spelen. Pff, kom op zeg, en dat hoort de beste verdediger van de Eredivisie te zijn. Het gaat bij PSV in deze wedstrijd zo gehaast. Waar is dat nou weer voor nodig, als je met beleid speelt kom je verder. Lyon krijgt hier kans naar kans.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
pardon me?
Lyon, Frans landskampioen, één van de powerhouses van Europa. Betere resultaten dan Bayern en Arsenal. Qua begrotingvergelijking mag PSV hier al amper voetballen. En gezien vorig jaar zou PSV hier met dubbele cijfers afgemaakt moeten worden, als goedmaker.
En dat maakt precies het verschil met Lyon. Dat kan wel in de juiste prijscategorie vervangers halen. En eventueel nog kiezen ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder Ooijer en VOH en met Addo en Reiziger in de basis. Dan wordt het lastig hoor. Met name Reiziger speelt als een natte krant, maar dat doet ie het hele seizoen al (voor heel veel euro's).
in 95 welquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb Reiziger nog geen goede wedstrijd zien spelen
Eredivisie ja, dit is de top van Europa.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze doen niet eens de moeite, kijk Alex, die staat een baggerpartij te spelen. Pff, kom op zeg, en dat hoort de beste verdediger van de Eredivisie te zijn. Het gaat bij PSV in deze wedstrijd zo gehaast. Waar is dat nou weer voor nodig, als je met beleid speelt kom je verder. Lyon krijgt hier kans naar kans.
Ik dacht dat Guus Hiddink zo'n tactisch wonder was? Alex speelt tot nu toe ook waardeloos, ze laten het zelf liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder Ooijer en VOH en met Addo en Reiziger in de basis. Dan wordt het lastig hoor. Met name Reiziger speelt als een natte krant, maar dat doet ie het hele seizoen al (voor heel veel euro's).
einde verhaal rood voor cocuquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:26 schreef Suijk het volgende:
Nouja, gewoon een maatje te klein voor Lyon, geen schande hoor, wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |