Leuk, het is geen manager maar een vulploegleiderquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:18 schreef ajay het volgende:
Nou, flink frauderen en de boel vervalsen. Kan met een gewonen printer, want de meeste huisartsen gebruiken nog gewone inkjets e.d. SOmmigen hebben niet eens speciaal papier, logo e.d..
Lijkt me wel leuk om te zien welk nummer je opgeeft, want een beetje manager belt ook even na, om te controleren of dit echt is. EN als je dan gepakt word, dan ben je nog zwaarder de lul, hehehehe.
wrom kan je neit werken dan dat je vervanging zoekt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef LasTeR het volgende:
Gister heb ik vervanging geprobeerd te regelen bij werk (Albert Heijn) maar niemand wilde voor mij invallen. Ik heb zojuist afgebeld, zeggend dat mijn enkel verzwikt is en lopen dus zeer moeilijk gaat. Hij vertrouwde de boel niet, omdat gisteren het was doorgegeven dat ik vervanging zocht. Ik vroeg hem als ik hem een briefje liet zien van de huisarts of het dan wel goed zou zijn. Hij ging hiermee akkoord.
Het probleem is, weet iemand hoe ik hieraan kan komen of in ieder geval iets dat erop lijkt?
Alvast bedankt.
Dat is inderdaad de enige manier waarop hij zich hier nog uit kan redden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef Aventura het volgende:
Het enige wat er opzit is om alsnog je enkel te laten verzwikken. Hulp nodig?
Oh je hebt het ook nog zelf voorgesteld ook..quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef LasTeR het volgende:
Ik vroeg hem als ik hem een briefje liet zien van de huisarts of het dan wel goed zou zijn.
Wordt lastig, misschien kan je moeder een briefje schrijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef LasTeR het volgende:
Gister heb ik vervanging geprobeerd te regelen bij werk (Albert Heijn) maar niemand wilde voor mij invallen. Ik heb zojuist afgebeld, zeggend dat mijn enkel verzwikt is en lopen dus zeer moeilijk gaat. Hij vertrouwde de boel niet, omdat gisteren het was doorgegeven dat ik vervanging zocht. Ik vroeg hem als ik hem een briefje liet zien van de huisarts of het dan wel goed zou zijn. Hij ging hiermee akkoord.
Het probleem is, weet iemand hoe ik hieraan kan komen of in ieder geval iets dat erop lijkt?
Alvast bedankt.
Vorig jaar op mijn school (middelbare school) hadden we massa's van die doktorsbriefjes in onze kaft zitten. Je kon er 8 afprinten op 1 A4 blad, klein stippellijntje errond zodat je ze makkelijk kon uitknippen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef LasTeR het volgende:
Alvast bedankt.
Dat is inderdaad wel heel domquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Het stomste van dit alles is nogwel dat TS zelf vraagt of hij een briefje moet meenemen.
Werken tuig, net als ieder ander.
Dat is idd geweldig jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Het stomste van dit alles is nogwel dat TS zelf vraagt of hij een briefje moet meenemen.
Werken tuig, net als ieder ander.
Ben jij arts?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel diverse briefjes voor patiënten geschreven (voor annuleringsverzekeringen etc) en die zijn dan zo verschrikkelijk vaag dat je er ook niets mee kan
Beetje zo ging het gemiddelde briefje:
"Dhr. X is wegens zijn huidige lichamelijke conditie niet in staat om op vakantie te gaan. Vriendelijke groet, blahblah"
Patiënt blij en jij hebt niets gezegd.
Maar voor een verzwikt enkeltje is geen enkele arts te porren
vraag ik me ook af ja!quote:
Natuurlijk niet, dan moet je gewoon naar je werkgever bellen en zeggen dat de dokter geweigerd heeft een briefje te schrijven...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef Dixidito het volgende:
Dokter schrijft nooit een briefje voor de werkgever. Zelfs niet als jij het zelf goed vindt. Dus als je baas daarvan op de hoogte is ben jij door de mand gevallen. AH heeft de Arbo dienst om te checken of jij wel echt ziek bent.
Dat hangt er maar net vanaf hoe het bedrijf het heeft geregeld. Ik ben meerdere keren 1-2 weken ziek geweest. Ik heb 1x een telefoontje van de arbo gehad en nog nooit iemand langs zien komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Keiichi het volgende:
In nederland werkt het trouwens gewoon zo als je je eigen ziek meldt dat de arbo-arts even langs komt.
Ik ga ijsjes maken, ik heb gebeld naar een ijszaakje in de stad, en ik moet morgen eventjes langskomen. En vlotte jongen die ik ben, ik word vast wel aangenomen, als dat het geval is, zeg ik dagdag tegen albert heijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Succes met het zoeken van een andere bijbaan ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |