Nu ben ik wel heel benieuwd naar die andere essays!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt een afgeraffeld essay. Ik was verbaasd dat het de beste van de klas was.![]()
Je bent niet de enige die dat dacht....quote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd naar die andere essays!
Ik heb er 'maar' 2 gekregen en jij krijgt er geen. Sorry.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat dacht....
Is mijn exemplaar van je publicatie onderweg?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Mokster het volgende:
Tsjeezus! Wat zijn sommige mensen toch ontzettend dom!!
Ik lever een tekst aan die gewoon letterlijk kan worden overgenomen en dan nóg gaat het fout.
En dan boos worden als ik niet wil tekenen "omdat hij er al de hele dag mee bezig is geweest en geen zin heeft om het nu weer anders te doen...".
Hoe kun je in godsnaam een hele dag bezig zijn met een brief waarvan ik het grootste deel van de inhoud (binnen een uurtje) had geschreven?!?!
![]()
INDquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Mokster het volgende:
Tsjeezus! Wat zijn sommige mensen toch ontzettend dom!!
Ik lever een tekst aan die gewoon letterlijk kan worden overgenomen en dan nóg gaat het fout.
En dan boos worden als ik niet wil tekenen "omdat hij er al de hele dag mee bezig is geweest en geen zin heeft om het nu weer anders te doen...".
Hoe kun je in godsnaam een hele dag bezig zijn met een brief waarvan ik het grootste deel van de inhoud (binnen een uurtje) had geschreven?!?!
![]()
Q.-heid.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:02 schreef Q. het volgende:
Moeheid.
Aanstellersquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
Net klein uurtje terug van 't werk, en over 5 minuten alweer weg om te sporten..
Leuk dat fulltime werken, maar 't gaat je niet in de koude kleren zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |