Wijlen dat stuk langharig tuig voor jou, lieve Twistquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat stuk langharig tuig heeft er niets mee te maken, waarde Litpho.
Naar de gelijknamige website?quote:
Puik!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef Polen het volgende:
Zou ik bijna vergeten te melden dat ik door luiheid gisteren, vandaag lasagne wordt geserveerd, bij en door mij.. Dit ter volledigheid.
Onder welke naam sta je in het smoelenboek?quote:
Met kaas en provinsjale kruiden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Mits zonder kaas geprepareerd natuurlijk!![]()
Heklaas... Deze beker laat ik aan mij voorbij gaan...quote:
Die kom ik dan wel even ophalen, want: erg lekker!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter wordt 't dan!![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die kom ik dan wel even ophalen, want: erg lekker!!![]()
Je hebt je schaapjes op het droge? Het schip met geld is binnen?quote:
Oud nieuwsquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je schaapjes op het droge? Het schip met geld is binnen?
Niet natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke naam sta je in het smoelenboek?
Als ik je een goedbedoelde tip mag geven: vermijd die passieve zinsconstructies (zal, zullen). Het voegt niks toe en je krijgt er alleen maar ellenlange zinnen mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet natuurlijk.
http://eventbranche.blogs(...)eventbranche_in.html
Ah, net als mijn held dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
Het voegt niks toe en je krijgt er alleen maar ellenlange zinnen mee!
Dat is geen foto van mij...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, net als mijn held dus.
[afbeelding]
Ik neem het mee voor de volgende keer als ik ook daadwerkelijk tijd heb om zoiets te schrijven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik je een goedbedoelde tip mag geven: vermijd die passieve zinsconstructies (zal, zullen). Het voegt niks toe en je krijgt er alleen maar ellenlange zinnen mee!
Het 'man, waar bemoei je je mee?' druipt er vanaf...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik neem het mee voor de volgende keer als ik ook daadwerkelijk tijd heb om zoiets te schrijven.
Nee hoor, het is echt een afgeraffeld essay. Ik was verbaasd dat het de beste van de klas was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'man, waar bemoei je je mee?' druipt er vanaf...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |