Jequote:
Exact. Verhuizen is dus geen optie voor mij momenteel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhuizen
Ah wacht, jij bent gedetacheerd he, dus je zit een kortere tijd op één plek?
*buiten spreekwoordelijke boot valtquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de te adoreren objecten zijn er niet
Heb jij tieten? Nee? Ophoeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
*buiten spreekwoordelijke boot valt
Homo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de te adoreren objecten zijn er niet
Nou, laat hem het berichtje zien, en succes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Exact. Verhuizen is dus geen optie voor mij momenteel.
Dus kom maar op met die 40% extra, want mijn werkgever hamert zo op de juiste life-work balance en die is door m'n 2 uur file rijden per dag volledig uit balans
Dat zeg ik!quote:
Met deze voorwaarde zou ik oppassen, dat is namelijk niet geheel geslacht-afhankelijk.quote:
De wanhoopquote:
Ik zal er m'n korte rokje bij aantrekkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, laat hem het berichtje zien, en succes!.
Een visuele ondersteuning van je argumentatie zal je kansen zeker verhogen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:24 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik zal er m'n korte rokje bij aantrekken
Druipt er vanafquote:
Mits vrouwen-tieten.quote:
quote:
Bwhehe.... leuke foto's als je op je werk zit zoals ikquote:
Et ziet er indd niet uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee.![]()
Moest dat nou echt Dickies?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |