abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35844626
ik heb sinds een paar weken een dongel zodat ik draadloos kan internetten met mijn laptop ,nu is mijn vraag zijn er meer mensen hier die zo`n dongel hebben voor in de laptop en er ook veel problemen mee hebben?
Ik vlieg om de paar minuten van het internet af dat gaat echt de hele dag zo door nu heb ik van wanadoo een nieuwe gekregen maar aan de dongel ligt het niet want met die nieuwe gebeurt het ook nu zeggen ze dat het aan de thuis situatie ligt maar in de andere kamers waar nog 2 computers staan die met kabels verbonden zijn gebeurt niks die blijven gewoon internet houden en nu zeggen ze dat ik dan de dongel mar moet terug sturen maar daar heb ik juist wanadoo voor genomen om draadloos te kunnen internetten ed.
pi_35844902
heb je toevallig je draadloze internet beveiligd met een wachtwoord?(sid?) zo ja probeer hem te beveiligen d.m.v mac adres en niet via wachtwoord.

en wat is je signaal sterkte als je internet het wel doet? het kan zijn dat je te ver van de router af zit of het signaal niet door sommige muren kan. zet je laptop eens gewoon precies naast je router en kijk of het probleem er nog steeds is
:]
pi_35844979
de laptop staat 1 meter ervan af
en heb hem meestal in de woonkamer dus door muren hoeft ie niet
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:41:59 #4
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_35845113
Draai je Windows XP SP1?

Zoja, zoekt op google naat Wireless Zero Configuration.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_35845968
Probeer eens het kanaal van je draadloze router aan te passen. Standaard staat dit op 11 meen ik. Probeer eens 4 of 5. Bij mij voel mijn verbinding ook steeds weg. Router verscheen en verdween om de haverklap. Nadat ik het kanaal (frequentie) had aangepast werke alles weer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')